וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

148 קמ"ש כי "התגרשתי ואני מבואסת"

15.5.2011 / 7:05

כך טענה נהגת שנתפסה פעמיים באותו היום במהירות מעל ל-140 קמ"ש. בנוסף, גם מעל ל-100 נהגים שיכורים בסוף השבוע האחרון

למרות רצף תאונות הדרכים הקטלניות שהתרחשו בימים האחרונים (משפחת שוורץ בכביש הערבה, דריסת זוג הקשישים ברשל"צ, ושני הרוגים נוספים בתאונה חזיתית בצומת שוקת), נהגי ישראל אינם מהססים לנהוג בקלות ראש, תחת השפעת אלכוהול, במהירות מופרזת ואף ללא רישיון נהיגה כלל, כך עולה מנתוני פעילות משטרת התנועה בסוף השבוע האחרון.

בפעילות מיוחדת שערכה משטרת התנועה בליל שישי בכבישים העירוניים והבינעירוניים, נתפסו למעלה ממאה נהגים שיכורים בבדיקות שכרות. כנגד אלה הוגש דו"ח, רישיונם נשלל וכלי רכביהם הוחרמו. אולם, שני מקרי נהיגה במהירות מופרזת משכו אליהם את תשומת לב השוטרים.

הראשון הוא של תושב ת"א כבן 34 שנתפס ע"י מתנ"א עמקים בכביש 65 (בסמוך לעפולה) במהירות 186 קמ"ש. כשנשאל להסבר לנהיגה זו, סיפר הנהג "אני ממהר מאוד להלוויה של חבר בנצרת". רישיונו של זה נפסל במקום על ידי השוטר לחודש ימים.

אם המקרה הבא מעורר בכם תחושה שכבר שמעתם עליו בעבר, אל תתפלאו. רק לפני כשבועיים דיווחנו לכם על תושבת אשדוד שנתפסה במהירות גבוהה סמוך לדימונה על ידי משטרת התנועה הארצית ערבה, ושכעבור שעה וחצי לערך נתפסה בשנית על ידי משטרת התנועה אילת במהירות מופרזת בכניסה לעיר ועל כן רישיונה כאמור נשלל.

אמש בשעה 01:00 בלילה, נתפסה נהגת נוספת - חדשה שלה רישיון נהיגה בן חצי שנה בלבד, בנסיבות דומות במיוחד: אותו שוטר ממתנ"א ערבה שתפס את הנהגת מאשדוד עצר אמש גם את זו במהירות 148 קמ"ש וכעבור שעה וחצי לערך אותו שוטר ממתנ"א אילת שתפס את הנהגת האשדודית תפס גם את הנהגת החדשה בכניסה לעיר במהירות 143 קמ"ש. כשנשאלה טענה הנהגת "אני מבואסת כי התגרשתי לא מזמן... תוותר לי". אולם השוטר לא וויתר ורישיונה נלקח ממנה לחודש ימים ובהמשך היא תזומן לדין.

טרקטורונים משתוללים בעמק חפר

משטרת התנועה הארצית-עמק חפר ערכו בתקופה האחרונה פעילות סמויה ממוקדת כנגד רוכבי טרקטורונים מתפרעים בפארקים האזוריים, לאחר שלאחרונה התקבלו פניות רבות מתושבי האזור, בדבר השתוללות טרקטורונים בימי שבת בפארקים, לרבות בפארק - נחל אלכסנדר , דבר המהווה סיכון לשלום הציבור ומטרד קבוע.

במסגרת הפעילות הסמויה, פעלו השוטרים בכלי רכב סמויים ובלבוש אזרחי כדי לבצע תצפיות לעבר כבישי הגישה לפארקים ורק בעת המפגש, החסימות והעיכוב של רוכבי הטרקטורונים, שלפו את תעודות המינוי וכובעי הזיהוי המשטרתיי , במטרה למנוע בריחה של אלה. בסופו של יום נתפסו והורדו מהכביש 9 טרקטורונים, אשר נגררו מהמקום אל מגרש האחסנה וכנגד בעליהם נרשמו דוחות בהתאם.

דובר אגף התנועה, רפ"ק יגאל הבשור: "מדובר בפעילות מקצועית ונחושה שמטרתה להציל חיים הן של הרוכבים והן של כלל משתמשי הדרך". מפקד היחידה - הראל מרום ציין כי מדובר ביריית הפתיחה ובהמשך מתוכננים מבצעים נוספים בתחום, ככל שהדבר יידרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully