וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MV אגוסטה חושפת: F4-RR חדש

15.5.2011 / 16:13

יצרנית האקזוטיקה הדו גלגלית מאיטליה חושפת את הדור הבא לאופנוע הספורט שלה, ה-F4RR מצוייד ב-201 כ"ס

"ה-F4RR החדש הוא האופנוע הטוב ביותר שהטכנולוגיה יכולה להציע כיום", כך טוענת יצרנית האקזוטיקה הדו גלגלית האיטלקית MV אגוסטה בעת חשיפת אופנוע הספורט החדש מתוצרתה המיועד בעיקר למסלולי המירוצים. זה קיבל מעל לגרסה העממית שלו, ה-F4, חיפוי חיצוני מחומרים אקזוטיים, משקל מופחת וכן מנוע חזק בהרבה מבעבר.

מנוע זה על 201 סוסיו הוא מרכז הסיפור כאן. כדי להשיג את נתון הספק זה, גרסת ה-RR מקבלת קדח גדול יותר, בוכנות חדשות וקלילות, גל ארכובה קל לשיפור מהירות התגובה וכן ראש מנוע חדש ואלה יחד מאפשרים למנוע להשיג סל"ד מקסימלי גבוה יותר של 13,700 סיבובים. אולם, את 201 סוסיו הוא משיג כבר ב-13,400 סיבובים. על היניקה אחראיות מצערות בקוטר 49 מ"מ ועל הפליטה אמונה מערכת חדשה בסידור של 4 ל-2 ל-1 ושוב ל-4 שלה, כך על פי ההצהרות, גם צליל ממכר אפילו יותר מבעבר.

כדי להתאים למסלולי המירוצים, MV ציידו את ה-RR במתלי אוהלינס, עם מזלג הפוך מלפנים בקוטר 43 מ"מ ומאחור גם כן בולם של אוהלינס ושניהם מציעים לרוכב שלל וריאציות כוונון ושיכוך. בקצה המתלים נמצאים גם חישוקים העשויים מאלומיניום מחושל שמצליחים לחסוך קילוגרם שלם ביחס לאלו של הגרסה הרגילה. על הבלימה גם כן אחראית מערכת מהמדף העליון של ברמבו, עם קאליפרים מונובלוק ומשאבות רדיאליות. אילינו הוא לא יגיע, משום שאין לו יבואן סדיר, אז אל תחכו לו.

  • עוד באותו נושא:
  • MV אגוסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully