וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מאסטר החדש בישראל

16.5.2011 / 11:18

יבואנית רנו לישראל החלה לשווק את המסחרי החדש מצויד במנוע 2.3 ל' ותיבה ידנית עם חמישה יחסי העברה. המחיר החל מ-185 אלף שקלים

יבואנית רנו לישראל קבוצת קרסו מוטורס מודיעה על התחלת שיווק של הרנו מאסטר החדש לשנת 2011. הדגם מציג עיצוב חדש (קו המסחריות המודרני של החברה), שיפור קל בממדים, בכושר הנשיאה, במנועיו, ולראשונה משווק עם דגם כבד (כמיניבוס קומפקטי) במשקל כללי של 4.5 טון. את בכורתו הישראלית יעשה המאסטר במסגרת תערוכת טכנו-קאר, שתתקיים השבוע (17-18 במאי) במרכז הירידים.

המאסטר חולק פלטפרומה עם המוואנו והניסאן NV400. בחזיתו של הדור השלישי לסדרה שוכן מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.3 ל' משודך לתיבה ידנית לה חמישה יחסי העברה. הספק המנוע בגרסת הבסיס עומד על 125 כ"ס ולבכירה בהיצע 150 כ"ס. במעטפת הבטיחות של המאסטר מערכות נגד נעילת גלגלים (ABS), מנגנון חלוקת כוח לבלימה (EBV) ובקרת יציבות (ESP). עוד במפרטיו נעילה מרכזית לדלתות ומערכת מיזוג אוויר מתקדמת.

פרט לכך, מתהדר המאסטר בעיצוב דינאמי ומושך יותר מקודמו. הגריל הקדמי מכיל כעת גופי תאורה מורחבים, הפגושים זוכים לעיצוב חדש וכך גם חלקים מאזור תא המטען. קרסו מוטורס תשווק את המאסטר 2011 בשלושה מרכבים ועל פי רמות מחיר שונות. דגם החד קבינה הינו הזול ביותר ומחירו עומד על 185 אלף שקלים. מעליו דגם הדאבל קבינה היקר ב-10 אלפים שקלים ואילו בקצה מוצב דגם ה'וואן' הסגור שמחירו 200 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully