וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל: מכונית פרימיום בקנה

17.5.2011 / 13:05

תשיק בעוד כשלוש שנים מכונית מפוארת מעל אופל אינסיגינה שתתברג בקבוצת הפרמיום. אחות לאמפרה החשמלית מתבשלת

החטיבה האירופאית של אופל תפלוש באופן כמעט רשמי לשוק מכוניות הפרמיום לקראת שנת 2014. החברה תתכנן מכונית סלון גדולה שתישא את דגל המותג הגרמני המתאושש, ותמצא את מקומה מעל המשפחתית הבכירה בהיצע אופל אינסיגינה. כך עולה לאחרונה מדבריו של מנכ"ל אופל החדש קרל פרידריך, על פי פרסומים בכלי-התקשורת בגרמניה.

בשלב זה, לא ברור עדיין אם תשווק את המכונית בשתי קטגוריות נפרדות, כאשר אחת תוקצה לפלח הסלון והשנייה תשודך לסגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים במרכב הולם, היות והאחרון זוכה לביקוש גדול בענף הרכב העולמי ובמיוחד באירופה. מועד ההשקה למכוניות הינו בשנת 2014 ו-2015, אולם באופל טוענים בתוקף שהרכב לא ימוקד באוכלוסיה הרוכשת מכוניות אודי, ב.מ.וו, פולקסווגן או מרצדס. יחד עם זאת, אין ספק שספינת הדגל תהיה בעלת השפעה, כפי שמעריכים באופל - "מותג אופל, לא יכול להסתפק רק באינסיגינה", כך פרידריך בראיון שהעניק לעיתון הגרמני Welt am Sonntag.

גם באגף האקולוגי סוער לאחרונה באופל, שכן כעת מתקיימים דיונים אינטנסיביים על מכונית חשמלית חדשה המבוססת על הקורסה הקומפקטית. גרסה זו, אם וכאשר תגיע לייצור, תהיה מהדורה מוזלת של אופל אמפרה החשמלית, התאומה של שברולט וולט האמריקנית שהחלה להימכר בארה"ב לא מכבר.

תהליך שיקומה של אופל החל לפני כשנה, לאחר שג'נרל מוטורס חזרה בה מהחלטתה למכור אותה למרבה במחיר. מאז, הפיחה רוח חדשה בקרב המותג. בחברה הגרמנית חוזים כי מכירות כלי-רכב ינועו באירופה בשנתיים הבאות במאות אלפים בכל שנה, כאשר גם אל ישראל שבה לאחרונה בכוחות מחודשים על ידי היבואן החדש 'שלמה סיקסט'. נכון להיום שלוש מכוניות אופל עומדות בהיצע המקומי – אינסיגינה, אסטרה וקורסה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully