וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארט ב-200 אלף שקל?

ירון אדרי

19.5.2011 / 13:50

כלמוביל יבואנית סמארט לישראל משיקה אולם התצוגה חדש בתל אביב ומודיעה על תחילת שיווק גרסת 'בראבוס' ב-200 אלף שקלים

כלמוביל יבואנית מרצדס לישראל חידשה לאחרונה את שיווקה של סמארט פורטו, המכונית האופנתית הזעירה של הקונצרן הגרמני. לרגל זאת ולאחר שמכרה בחודשים האחרונים מעל ל-70 מכוניות, היא חונכת כעת את אולם התצוגה הראשי בתל אביב ברחוב השלושה סמוך לאולם מרצדס. בנוסף, מודיעה כלמוביל גם על יבוא גרסת הקצה שפותחה במשותף עם סדנת שיפורי הרכב הגרמנית בראבוס כשלזו תג מחיר של לא פחות מ-200 אלף שקלים.

אולם התצוגה החדש עוצב על ידי משרד האדריכלים 'פרי דוידוביץ'', על פי סטנדרטים של סמארט העולמית ובהשראת אלמנטים אורבניים ותל אביביים. בעיצוב האולם נעשה שימוש בחומרי עיצוב עירוניים, בטון חשוף, זכוכית, מדבקות מעוצבות וצבעים מטאליים המדגישים את הנוכחות הצבעונית של דגמי הסמארט. חווית הסמארט באה לידי ביטוי באולם גם באמצעות מסכי פלזמה הפרושים בחלל האולם ומציגים את תערוכת הצילומים "חוכמת רחוב", ששואלת אנשים במרחב האורבני מה הופך אותך ליוצא דופן וכן באמצעות בוטיק אביזרים מקו מוצרי האופנה של סמארט.

לרגל פתיחת אולם התצוגה, מוצעת גרסת סמארט פורטו פיור עם חבילת 'TLV' הכוללת דלק ל-5,000 ק"מ וחנייה חינם לשנה בשיתוף ספקית החניה הסלולרית 'פנגו'. לזו מנוע המפיק 61 כ"ס המותאם בעיקר לנהיגה עירונית, כשצריכת הדלק הממוצעת המוצהרת שלו עומדת על 23.3 ק"מ לליטר בנזין ופליטת ה-CO2 הינה 98 גק"מ. מחירה יעמוד על 110 אלף שקלים בעוד שללא החבילה הנלווית יעמוד מחירה על 108 אלף שקלים. עוד בהיצע גרסאות 'פאשן' ו'פולס' במחירים של החל מ-125 אלף שקלים.

אלא שבנוסף על אלה, מודיעה כלמוביל כאמור כי תשווק גם את גרסת בראבוס הייחודית. לזו מנוע טורבו המפיק 102 כ"ס אשר מאיץ בה ל-100 קמ"ש בתוך 8.9 שניות. סדנת השיפורים בראבוס ציידה אותה במתלי ספורט קשיחים ונמוכים (עשרה" מ"מ פחות מהגרסה הסטנדטית) וגם כיול תיבת ההילוכים בוצעה על ידי הסדנה. כאמור, מחירה יחל ב-200 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully