וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוגן מקיימת את מה שהונדה CR-Z הבטיחה

ירון אדרי

22.5.2011 / 8:30

חטיבת המירוצים מיוגן של הונדה חושפת את התמונות והפרטים המלאים על גרסתה ל-CR-Z. הקופה מקיימת סוף סוף את מה שהבטיחה

זוכרים את הונדה CR-Z של מיוגן? סיפרנו לכם עליה לפני כחודשיים בליווי איורים. כעת חושפת השלוחה האירופית של סדנת הספורט הרשמית תמונות ראשונות שלה שלטעמנו בהחלט מחמיאות לה. מהתמונות גם ניתן להבין לאיזה כיוון לוקחת מיוגן את מכונית הקופה ההיברידית, שתיעזר במכסה מנוע קרבון ושלל אלמנטים אווירודינמיים כדי לשפר את ביצועיה על הכביש.

הגרסה המשופרת של מיוגן מעניקה להונדה הזו את מה שחסר לה – כוח. בעזרת הוספת מגדש על ליחידת הבנזין-חשמל בנפח 1.5 ל' שנבנתה על ידי הסדנה מחדש (כולל רכיבים מחוזקים), מזנק ההספק מ-120 ל-200 כ"ס והמומנט ל-25 קג"מ. מדובר בתוספת מכובדת של עשרות אחוזים וכדי שהכל יעבוד בהרמוניה מושלמת, פיתחה מיוגן מערכת אלקטרו-מכנית בשם iCF שתדאג לכך.

שדרוג המנוע יחד עם כיול מחודש למכלולי השלדה והבלמים, עוזרים לקופה של מיוגן לקיים את מה שה-CR-Z הסטנדרטית רק מבטיחה. המפרט כולל בולמים ספורטיביים עם חמש דרגות שיכוך, הרחבת מפשק הסרנים מלפנים ומאחור, חישוקי 17 אינטש קלים, צלחות בלימה מוגדלות וקאליפרים ארבע בוכנות ועוד. כאמור, למראה הכללי מתווספים כנפיים, ספוילרים ועוד רכיבים קוסמטיים כדי להשלים את התמונה.

כפי שדיווחנו כבר, הונדה CR-Z מיוגן תיחשף לקהל הרחב במהלך ארוע פסטיבל המהירות של גודווד המסורתי בחודש יולי. בשלב זה היא אינה מיועדת לייצור סדרתי, אך אב הטיפוס שיוצג יקבל בוודאי לא מעט תשומת לב בעיקר בגלל השילוב הטרנדי בין ספורטיביות לאיכות סביבה. זה לבטח יגרום להונדה ומיוגן לחשוב על כך שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully