וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל: יונדאי i30 ידנית

22.5.2011 / 12:24

כלמוביל יבואנית יונדאי לישראל החלה לשווק את הקומפקטית המשפחתית עם מנועי 1.6 ו-1.4 ל' בליווי תיבת הילוכים ידנית ומנגנון עצור וסע. החל מ-105 אלף שקלים

חברת כלומוביל יבואנית יונדאי לישראל, מודיעה כי החלה בשיווקם של ארבעה דגמים ידניים וחסכוניים בשורותיה של המשפחתית הקומפקטית i30 ולראשונה חונכת את כותר Blue האקולוגי בארץ. במסגרת פרסומי החברה נאמר רענון ההיצע כולל את דגמי האצ'בק חמש דלתות וכן הסטיישן CW. עוד נמסר כי בקרוב תימכר גרסה ידנית לסדאן החדשה i25 אקסנט.

החידוש הגדול ביונדאי i30 בישראל הינו מנוע ה-1.4 ל' עם תיבה ידנית חמישה הילוכים, והחיבור בינו לבין מנגנון עצור וסע המדומם את הרכב בעת עמידה ממושכת. מערך ה-ISG של יונדאי, סימול ל- Idle Stop&Go, פועל באותו אורח נפוץ, קרי עם הגעת הרכב לעצירה מוחלט המנוע כבר וחוזר לחיים עם לחיצה על דוושת הגז.

תרומת המנגנון היא בהורדת מפלס זיהום האוויר באחוזים בודדים והפחתת צריכת הבנזין. לדברי יונדאי צורכת ה-1.4 ל' הידנית כ-14.4 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, וכ-17.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. מחירו של דגם זה יחל ב-105 אלף שקלים.

עוד החלה יונדאי לשווק בישראל את גרסאות ה-1.6 ל' המוכרות (126 כ"ס) עם תיבה ידנית שישה הילוכים על מרכבי ההאצ'בק והסטיישן. מחירם של דגמים אלה עומד על 107 ו-109 אלף שקלים בהתאמה. צריכת הדלק הממוצעת ביחידת כוח זו הינה כ-15.3 ק"מ לליטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully