וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני נאבקת באיידס

ירון אדרי

23.5.2011 / 15:50

בפעם ה-11 ברציפות תציע מיני מכונית מעוצבת בכבדות במסגרת ארוע המאבק באיידס. עזבו אתכם קאנטרימן, ככה צריך לצאת לשטח

מיני ממשיכה לתרום למאבק באיידס. יצרנית הרכב הבריטית חושפת מכונית ראווה יחידה במינה על בסיס קופר S, עבור ארוע הצדקה הגדול 'לייף בול' הנערך בווינה. זו השנה ה-11 ברציפות שמיני עושה זאת, כאשר בכל שנה מופקדים על העיצוב מעצבים אחרים. הפעם אחראים למראה האחים התאומים דין ודן קאטן מקנדה, והמיני שלהם מכונה DSQUARED, כלומר D בריבוע ואפשר להבין למה.

הרעיון המרכזי של צמד האחים היה להפוך את מיני קופר S לרכב פנאי אולטימטיבי. לא תמצאו כאן מערכות אלקטרוניות לתקיפת שטחים בלתי עבירים, אבל כן תקבלו רכיבים משופרים שיאפשרו לה תנועה גם מעבר לאספלט. כך למשל המרכב הוגבה גם כדי להרחיק את הרצפה מסלעים עויינים וגם כדי להכיל מספיק מקום לצמיגי השטח הקרביים. צמיג נוסף בגודל מלא הוצמד לדלת מאחור.

עבור הרפתקנים של ממש, התווספו מגן חזית ומדרכות צד ולא פחות משמונה פנסי דרך שהגיעו ממדפי מירוצי ראלי. ארבעה מהם הולבשו על הגחון מלפנים והיתר על הגגון. מיני DSQUARED קיבלה גם חיפויי רשת לפנסי החזית, השמשות מאחור והגג הפנורמי, אתם יודעים, שיהיה לכל מקרה.

תא הנוסעים לא נותר מאחור במסגרת השדרוג. במקום שטיחים דקורטיביים הותאמו מרבדי אלומיניום כדי שבוץ לא יישאר דבוק לרצפה. את הדרך מראה מצפן כמו בימים שלפני "מחשב מסלול מחדש" וכדי ללטש את הכל לכדי מוצר שטח מוגמר, מאחור הוסרו המושבים ובמקומם הוטענו מכלים לדלק ומים לשעות חירום וארגז קשיח לאחסון תכולה.

עד כה תרמו מכוניותיה המיוחדות של מיני בעשור האחרון כחצי מיליון יורו במסגרת זו הנאבקת באיידס. הקופר S DSQUARED של האחים דין ודן תצטרף לרשימה המכובדת של מעצבים כמו דונטלה ורסאצ'ה, ותתרום אף היא משלה.

מיני קופר S DSQUARED קונספט. אתר יצרן
דין ודן, D בריבוע/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully