וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישום רכב בייבוא אישי יתאפשר במכוני הרישוי

ירון אדרי

31.5.2011 / 12:47

החל ב-1 ביולי יוכלו מכוני רישוי לבצע בדיקת תקינות ורישום ראשוני לרכב בייבוא אישי. ארבעה מכונים מוסמכים לעשות זאת כבר כעת

משרד התחבורה מודיע היום (שלישי) כי החל מה-3 ביולי 2011 יוכלו מכוני הרישוי לרכב לבצע בדיקות תקינות ורישום ראשוני של רכב ביבוא אישי. מדובר בצעד תקדימי לאחר שפעולות אלה אושרו עד כה במשרדי הרישוי בלבד. עד כה נדרשו בעלי רכב ביבוא אישי להגיע בעצמם עם רכבם החדש לעמדה הטכנית (עמדה מספר 1) באחד מארבעת משרדי הרישוי המחוזיים בארץ ולהמתין בתור לצורך ביצוע בדיקה והרישום.

עד כה הסמיך משרד התחבורה ארבעה מכוני רישוי לבצע את הבדיקה והרישום של רכב ביבוא אישי: מכון 'אלן' בבאר שבע, מכון 'קומפיוטסט' באור יהודה, מכון 'קומפיוטסט' בראשון לציון ומכון 'הטסט' בירכא. בימים הקרובים יוענקו אישורים למכוני רישוי נוספים לאחר שיעמדו בתנאים שנקבעו הכוללים בין השאר הכשרה מיוחדת של בוחני נהיגה לביצוע הבדיקה והרישום.

שר התחבורה ישראל כץ מסר כי העתקת הפעילות של משרדי הרישוי לגופים חיצוניים תאפשר לשפר את רמת השירות לנהגים באופן משמעותי ותקצר את זמן ההמתנה במשרדי הרישוי. בשנים האחרונות אישר משרד התחבורה למכוני הרישוי בארץ לבצע שינויים טכניים ברכב כמו למשל החלפת מנוע, הסרת מנגנון לנכה או וו גרירה ברכב, פעולות שבעבר בוצעו במשרדי הרישוי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully