וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו תציג סופרמיני חדשה?

ירון אדרי

1.6.2011 / 15:37

האם רישום זכויות יוצרים על דגמי סדרה 2 בינהם M2 רומז כי ב.מ.וו תהפוך את סדרה 1 לסופרמיני עירונית? ויש גם רמז לרודסטר חדשה

ב.מ.וו ביקשה לרשום זכויות יוצרים בגרמניה וארה"ב על השם M2, רמז למכונית ספורטיבית חדשה שעתידה להגיע לייצור סדרתי בעתיד. במבט חטוף על דגמיה הנוכחיים, קשה לראות כיצד היא משיקה מכונית חדשה שתמוצב בין הסדרה 1 לסדרה 3 הקיימות, והתשובה היא שכנראה שלא תהיה כזו. ב.מ.וו כך נטען, תהפוך את סדרה 1 הנוכחית לסדרה 2 בקרוב, ותפתח לעצמה את האפשרות להשיק מכונית סופרמיני שתתמודד במשבצת של אודי A1.

A1 של אודי רשמה הצלחה עם השקתה, וכך גם אלפא רומיאו עם המיטו. שתי המכוניות מחזקות את מותגי הפרימיום במונחים של נתח שוק וכמובן הכנסות, וכך נותרה ב.מ.וו מעט מאחור. מזה זמן שמגיעות שמועות מכיוון בוואריה על מכונית קטנה שייתכן ותהיה גם היחידה בהיצע החברה עם הנעה קדמית וזו ככל הנראה תענוד את שמה של סדרה 1. זאת להוציא סדרת ה-i שמייעדת ב.מ.וו עבור מכוניות אקולוגיות.

בשבועות האחרונים נמסר כי סדרה 1 M לא תיוצר יותר בגרסתה הנוכחית. זאת גם בשל הגעת הדגם הקומפקטי לשלביו האחרונים ולקראת השקת דור ההמשך ב-2012 (חשיפה צפוייה לתערוכת פרנקפורט הקרובה). בדגם זה נתקלה ב.מ.וו בבעייה בכל הקשור לגרסה הספורטיבית, היות ולא יכולה הייתה להעניק לו את השם M1 השמור למכונית העל משנות ה-70 שייסדה את חטיבת הביצועים. עובדה זו מסבירה את פשר רישום השם M2, כמתחרה פוטנציאלית לאודי RS3.

עוד בהמשך גל הדיווחים המגיעים ממינכן, נרמז כי ב.מ.וו תחזיר לחיים את ה-Z3, מכונית הרודסטר הדו מושבית. גם במקרה זה מדובר בהצגת מכונית קטנה במידותיה ביחס לדגם נוכחי, ה-Z4, כדי להציע מגוון גדול יותר של דגמים ובטווח רחב של מחירים. בכך גם תכין עצמה ב.מ.וו למכונית רודסטר קומפקטית שעתידות להשיק במשותף פורשה ופולקסווגן.

בשבועות האחרונים כאמור רוחשות שמועות רבות אודות העתיד אליו מכוונת ב.מ.וו בעידן החדש של ענף הרכב. כאמור, היצרנית השיקה רשמית את המותג היוקרתי i ומכונית ראשונה עתידה להיחשף בתערוכת פרנקפורט. בנוסף, סדרה 6 שעד כה התהדרה במרכבי קופה וקבריולה, תוסיף גם גרסת ארבע דלתות כמתחרה לאודי A7 ספורטבק ומרצדס CLS. בשנים הקרובות לא ישעמם בגרמניה.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully