וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה פאביה מפשילה את הגג

3.6.2011 / 7:45

במסגרת תערוכת השיפורים השנתית של מותג GTI מציגה סקודה עיבוד למכונית קבריולה כמחווה לגרסת הראלי של פאביה. לעיניים בלבד?

כמידי שנה עם הפצעת הקיץ, נפגשים מעריצי מותג ה-GTI הספורטיבי של קונצרן פולקסווגן לחגיגה מוטורית ענפה לא הרחק ממקום הולדתם בגרמניה. האירוע המסורתי שמתקיים באוסטריה בסמיכות לאגם ורטר מקבץ אליו את כל חסידי חטיבות הקונצרן הגרמני, ודומה שהשנה תהיה זו סקודה הצ'כית שתגנוב את אור הזרקורים לאור חשיפת הקונספט האטרקטיבי לסופרמיני פאביה, תחת חסות קבוצת הראלי שלה שמתחרה בקטגוריית ה-S2000. האם היא תאפיל על אודי A1 קלאבספורט קוואטרו לה 500 כ"ס ברמות תשומת הלב שתקבל?

גרסת הרודסטר, ה-vRS2000, מבוססת בדמותה בעיקר על מהדורת ה-S2000 של מכונית הראלי, שכן היא פותחה במיוחד עבור האירוע לעיל. אין שום כוונה כרגע מטעם החטיבה לייצר פאביה פתוחת גג, אולם בהחלט רואים בה קדימון למה שהצ'כים עתידים להציע בחייה הארוכים של הפאביה הפופולארית, ובייחוד נוכח הנכונות של פולקסווגן להרחיב את קווי הרודטסר של אודי ופולקסווגן עצמה, ועל אותו הבסיס גם פורשה נזכיר גם היא בתמונה.

מבנה המכונית על כל פנים מכיל סידור הושבה לארבעה בגודל סביר, עם מה שהחטיבה מכנה "חיבור טבעי לסביבה החיצונית", בין השאר בשל הזגוגית הקצרה והחרטום המחודד. על מנועים אין מידע כמובן, אך סדנאות אוסטריות מוכרות לבטח ינסו להניח ידן עליה אם וכאשר תגיע לייצור. אם נתתבסס על מכונית הראלי, או כל מכונית ספורטיבית אחרת מבית הקונצרן הגרמני, מדובר על לא מעט כ"ס.

זאת ועוד, אם מזדמן לכם לשהות באיזור, סקודה מקצה שטח בן 600 מטרים רבועים המוקדש לשלל פעילויות מוטוריות מגוונות. כך למשל תוכלו להתנסות במתקן סימולציות נהיגה, הדרכות על כלי רכב חדשים, תחרות שליטה על מכוניות בשלט רחוק, פגישה ושיחה עם נציגים של קבוצת הראלי ועוד בכירים מהחברה הצ'כית. אז מתאים לכם רודסטר של סקודה? אנחנו היינו שמחים אם תופיע על הכביש.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully