וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו חדשה במבחן ארוך טווח

5.6.2011 / 7:22

אחרי המסעות עם הגרנד-סניק המשפחתי, וואלה! רכב יוצא למבחן ארוך טווח עם מכונית מעוצבת וצעירה מבית רנו. הצטרפו אלינו בחודשים הבאים לחווית

דייב שחר

צילום וידאו: דייב שחר
עריכה: רן צימט
סטילס: ניר בן-טובים

יבואנית רנו-ניסאן לישראל, קבוצת קרסו מוטורס, נעתרה שוב לבקשתנו והקצתה למדור מכונית נוספת למבחן ארוך טווח. רנו מגאן קופה, היא המכונית הראשונה במסגרת הדור הבא למבחנים אלה (לא נסגיר כרגע מי הן הבאות, אבל בקרוב תזכו להכירן).

אם אתם מביעים הסתייגות מהבחירה הזאת יש לכם סיבה מוצדקת. אחרי הגרנד-סניק שגמא אצלנו 18 אלף קילומטרים זו חלופה מעט משונה. מכוניות קופה הן לא הלחם והחמאה של העם הישראלי. כמות הכלים שנמכרת פה מהסוגה היא מצומצמת למדיי וזה עוד לפני שהזכרנו את כל עניין השימושיות הלוקה אצלה בחסר בשל היעדרן של שתי דלתות נוספות.

למרות זאת, המגאן קופה היא לטעמנו מכונית עם אמירה, וזו תכונה שאינה פחותה במשקלה בשוק שסוגד לתבנית אלף שש-מאות סמ"ק ותא מטען נפרד כברירת המחדל. מקדם ההופעה שלה הוא מהדברים הבולטים בה בזכות הדמיון לספורטיביות בחטיבת רנו. עניין החיצוניות נספר לכם מפתה רבים מן האנשים לגשת אליה ולהתמקד בקוויה המושכים. בקיצור, מכונית יפה, וגם הביצועים בהחלט עושים את העבודה. תרצו לדעת עוד? תקראו את הכתבה עליה בקישור.

המגאן תשהה אצלנו למשך תקופה של כחצי שנה. הטיפולים הסדירים שלה מתבצעים אחת ל-30 אלף ק"מ. אז כמו היום, עומדת לנגד עינינו כברת דרך עד לכניסה למוסכי השירות, בהנחה שלא תפקודנה אותנו תקלות קודם לכן. מחירה עומד באולם המכירות על 156 אלף שקלים כשהיא עמוסה במפרט נדיב ומגוון. אתם מוזמנים להצטרף אלינו לנהיגה במכונית לא שגרתית, ואולי בסוף הדרך תאמצו מנהג לא שגרתי ותרצו אחת שכמותה לעצמכם.

על הצד הטכני:
נפח מנוע: 2.0 ל'
תיבה: רציפה עם תפעול ידני מהבורר
הספק מרבי: 143 כ"ס ב-6,000 סל"ד
מומנט: 19.9 קג"מ ב-3,750 סל"ד
0-100 קמ"ש: 10 שניות
מהירות מרבית: 195 קמ"ש
תצרוכת דלק (יצרן): 11 ק"מ לליטר בנזין
מידות (אורך, רוחב, גובה): 4.3, 1.81, 1.42 מ'
ב סיס גלגלים: 2.64 מ'
תא מטען: 375 ל'
משקל: 1,268 ק"ג
מרווח טיפולים: 30 אלף קילומטרים
3 שנות אחריות

רנו מגאן קופה, מבחן ארוך טווח. ניר בן טובים
רנו מגאן קופה, מבחן ארוך טווח/ניר בן טובים

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully