וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזלר גרנד וויאג'ר חדש בישראל

ירון אדרי

9.6.2011 / 11:09

חברת מכשירי תנועה יבואנית קרייזלר לישראל החלה בשיווק המיניוואן גרנד וויאג'ר בדגם 2011. החל מ-245 אלף שקלים

חברת מכשירי תנועה יבואנית קרייזלר לישראל מודיעה על תחילת שיווקו של המיניוואן האמריקני גרנד וויאג'ר בדגם 2011. מדובר ברכב הנמנה על הגדולים שבסגמנט, שלו שבעה מושבים מלאים. קרייזלר גרנד וויאג'ר 2011 ישווק בישראל בשתי רמות גימור במחיר של 245 או 270 אלף שקלים.

לגרנד וויאג'ר מנוע חדש מסדרת פנטסטאר של קרייזלר, בנפח 3.6 ל' ממנו מופק 280 כ"ס. לזה משודכת תיבת שישה הילוכים אוטומטית בעלת בורר להעברת הילוכים גם באופן ידני. בקרייזלר מספרים כי עם תיבת הילוכים זו מצליח המיניוואן לרשום שיפור של שמונה אחוזים בצריכת הדלק שלו לעומת הדגם היוצא.

כחלק מחידושו, חודשה גם סביבת הנהג של גרנד וויאג'ר ועימה רמת האיבזור. כסטנדרט (רמה 1), כולל המיניוואן שתי דלתות צד ודלת תא מטען חשמליות, כוונון חשמלי למושב הנהג והנוסע, מערכת שמע משוכללת, מזגן דיגיטלי מפוצל בעל שלושה אזורי טמפרטורה ועוד. ברמת אבזור 2 מתווספים ריפודי עור ואבזור מפנק נוסף.

אבזור הבטיחות של גרנד וויאג'ר כולל שמונה כריות אוויר להגנה על הנהג והנוסעים וכן בקרות בלימה ויציבות אלקטרוניות. לרשותו גם הציון המקסימלי של חמישה כוכבים במבחני ריסוק של איגוד הבטיחות האמריקני NHTSA.

גרנד וויאג'ר המחודש יימכר במקביל לדגם היוצא ובמכשירי תנועה מצפים למכור השנה כ-150 ו-200 יחידות בהתאמה. לדברי בני רוטברג מנהל המותג, הוזמנו כבר 50 יחידות מדגם 2011 על ידי ציבור נכי משרד הביטחון וביטוח לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully