וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסילת רישיון? הצחקתם את עברייני התנועה

ירון אדרי

12.6.2011 / 15:03

מעל ל-80 פסילות רישיון וכמאה השבתות כלי רכב רשמה משטרת התנועה בסוף השבוע האחרון. נהיגה בפסילה, זיוף, מהירות מופרזת ועוד

מעל לשמונים נהגים איבדו את רישיון הנהיגה שלהם ל-30 ימים וכמאה כלי רכב הושבתו לזמן דומה. כך בפעילות אכיפה מוגברת שקיימה משטרת התנועה הארצית בסוף השבוע האחרון ברחבי ישראל. הפעילות כללה פריסת מחסומים בצירים ראשיים לבדיקת שכרות, הצבת מלכודות מהירות ועוד. בפעילות השתתפות בנוסף לכוחות שיטור התנועה גם סיירת האופנועים, מערך הבילוש הסמוי של היחידה המרכזית באגף התנועה ומסוקי היחידה האווירית של משטרת ישראל.

במסגרת הפעילות נרשמו מספר אירועים חריגים כפי שנמסר לוואלה! רכב על ידי דובר משטרת התנועה רפ"ק יגאל הבשור. תושב ערוער בן 33 נתפס נוהג על כביש 25 בין דימונה לב"ש כשברשותו רישיון נהיגה מזויף. בדיקת מסוף העלתה כי הנהג אינו מחזיק ברישיון נהיגה משנת 1999 וכבר נתפס בעבר שלוש פעמים כשהוא נוהג בפסילה. בנוסף, נמצא כי נגד הנהג עומד עונש מאסר על תנאי לתקופה בת שנתיים בגין עבירת זיוף. לאור האמור, הוא נעצר והעובר לכלא אוהלי קידר ובימים הקרובים יועבר לשיפוט מהיר למימוש עונש התנאי העומד לחובתו בנוסף לענישה בתחום התעבורה.

נהג פסול נוסף נתפס נוהג במהלך ביקורת שגרתית שביצעה סיירת האופנועים של מתנ"א צפון סמוך לצומת המוביל. הנהג, תושב הגליל בן 34, נמצא בשלילה בת חמש שנים לה "זכה" לאחר שנתפס בעבר מספר פעמים נוהג למרות האיסור. מבדיקה שנערכה נמצא כי גם לפני כשבועיים נתפס נוהג ולפיכך הוחלט הפעם לעצור אותו ולהעבירו לשיפוט מהיר. הרכב בו נהג הושבת ל-60 ימים.

סמוך לבית הספר הטכני בחיפה בה ארעה תאונת הדרכים הקשה אמש, נתפס נהג בן 43 תושב הצפון לאחר שניסה להימלט משוטרי התנועה שהורו לו לעצור בעת שדיבר בטלפון הנייד תוך כדי נהיגה. סיבת ניסיון הבריחה התבררה מיד לאחר שנעצר. הנהג שרישיונו נפסל זה מכבר, נתפס נוהג לפני שלושה ימים אך טרם הפקיד את רכבו במגרש ההשבתה המשטרתי כפי שחויב. גם במקרה זה הושבת הרכב ל-60 ימים והנהג נעצר.

עבירות מהירות נרשמו אף הן בסוף השבוע האחרון. נהג בן 27 נתפס על ידי משטרת התנועה הארצית נגב על כביש 232 סמוך לניר יצחק כשהוא נוסע במהירות של 173 קמ"ש בקטע בו מוגבלת הנסיעה ל-80. זו הפעם השנייה בתוך שבועיים שהוא נתפס בשל עבירה דומה וכעת נפסל רישיונו במקום והוא יובא לשיפוט מהיר בימים הקרובים.

נהג נוסף נתפס על כביש 44 סמוך לאזור כשהוא נע במהירות של 147 קמ"ש בקטע בו המהירות המרבית המותרת הינה 70. הנהג, תושב רמלה בן 42, הסביר כי לא הרגיש ולא נראה היה לו שנהג במהירות כזו. רישיונו נפסל מידית לשלושים יום ובהמשך יזומן לדין.

במשטרת התנועה מדגישים כי מעתה תתוגבר פעילות האכיפה וכן יוגבר השימוש בסמכויות הנתונות בידי קציני תנועה לעניין פסילת רישיונות נהיגה "במקום" והשבתת כלי רכב לחודש ימים וגרירתם היישר אל מגרשי האחסנה כפי שנעשה בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully