וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד אקספלורר מגיע לישראל

ירון אדרי

13.6.2011 / 15:38

דלק מוטורס יבואנית פורד תחל בשיווק רכב הפנאי האמריקני אקספלורר מצוייד במנוע V6 לו 290 כ"ס. החל מ-240 אלף שקלים

יבואנית פורד לישראל, חברת דלק מוטורס, תחל בסוף השבוע הקרוב את שיווק רכב הפנאי האמריקני אקספלורר. הדור החדש הושק לפני פחות משנה בארה"ב עם קריצה לשוק המקומי כמו גם לאירופה. אלינו כאמור הוא מגיע כעת עם תג מחיר התחלתי של 240 אלף שקלים.

פורד תכננו את אקספלורר החדש כך שיתאים גם לאירופה, כלומר עיצוב מושך, התנהגות כביש מהנה ולא פחות חשוב צריכת דלק טובה משל הנהוג בסגמנט. כך ננטשה שלדת הסולם לטובת מרכב אחוד ועיצוב אליו התרגלנו בזכות פורד אדג'. מידותיו החדשות מעניקות מרווח פנימי משופר לשבעה נוסעים. אורכו 5.02 מ', רוחבו 2.29 מ', גובהו 1.80 מ' ובסיס הגלגלים 2.86 מ'.

לישראל יגיע רכב הפנאי מצוייד במנוע V6 בנפח 3.5 המפיק 290 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-35.3 קג"מ ב-4,100 סל"ד. תיבת ההילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה כאשר ללקוח תעמוד הבחירה בין גרסת הנעה קדמית או הנעה כפולה. צריכת הדלק לא נמסרה, אולם בפורד מבטיחים כי אקספלורר נמנה על החסכוניים בסגמנט.

חובבי השטח ישמחו לשמוע כי גרסת ההנעה הכפולה מצויידת במערכת ה-Terrain Management המוכרת מרכבי לנד רובר, כדי לאפשר בחירה בין ארבעה מצבים שונים בהתאם לאופי הנהיגה והתנאים. כאן נציין כי זוויות הגישה והנטישה הינן 21.7 ו-21.4 בהתאמה וגובהו של מרווח הגחון 19.3 ס"מ.

אקספלורר החדש יהנה ממפרטי אבזור ובטיחות גבוהים והוא יהיה הראשון המשווק בישראל עם מערכת ניפוח לחגורות הבטיחות במקרה של תאונה (ברמת גימור לימיטד) יחד עם שאר מערכות הבטיחות המוכרות. בנוסף, הוא מצוייד במערכת ה-BLIS המוכרת של וולוו לניטור "שטחים מתים" וכן מערכת בקרת שיוט אדפטיבית. כמו כן, רמת האבזור הבכירה מצויידת במערכת המולטימדיה MyFord Touch, שזכתה לביקורות צורמות בארה"ב. עוד באבזור בהתאם לרמת הגימור מושבים עם כיוונון חשמלי, ריפודי עור, מערכת עזר לחניה ועוד.

"דלק מוטורס רואה בפורד אקספלורר החדש דגם אסטרטגי בעל פוטנציאל משמעותי המצטרף לאחיו הצעיר – הפורד אדג', והעשוי להרחיב ולבסס את אחיזתה בפלח השוק החשוב של רכבי הפנאי, תוך שהוא מושך לקוחות מפלח המיניוואנים הגדולים ומפלח ה- SUV's המסורתיים", כך מוסרת היבואנית. מחירו כאמור יחל ב-240 אלף שקלים בגרסת הבסיס SEL 2WD, דרך 270 אלף שקלים לגרסת הביניים XLT 4WD וכלה ב-310 שקלים לגרסת לימיטד 4WD הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully