וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מנפצת שיאי מהירות

20.6.2011 / 7:19

רנו מגאן טרופי הקיפה את מסלול נורבורגרינג בזמן של 8:08 דקות, שיא חדש למכונית הנעה קדמית שמשאיר את כולן מאחור. הכול נשאר במשפחה

רנו מגאן RS טרופי היא מכונית ההנעה הקדמית המהירה ביותר על מסלול נורדשלייפה המפורסם של נורבורגינג. כך נקבע לפני מספר ימים על ידי צוות רנו-ספורט שהוזמן לגרמניה לבחון את תכונותיה של המהדורה החדישה ביותר של החטיבה המיומנת. הטרופי עצרה את שעון העצר בזמן של 8 דקות ו-8 שניות בקירוב, כשהיא מקזזת כ-10 שניות מהשיא הקודם שנקבע במקום על ידי לא אחרת מאשר רנו מגאן R26, הדור הקודם, שהוסמכה לתואר בשנת 2008.

רנו מביעים שמחה ומורל גבוה בעקבות השיא שנקבע. זאת מפני שלא מעט מכוניות ניסו להקיף את המסלול בזמן מהיר יותר מזה שהפיקה. "בשבילנו זה הישג גדול. היא עומדת ברף אחד עם מכוניות על או גרסאות חזקות מאוד שמפיקות 500 כ"ס, כך שזו בהחלט מחמאה לה ולנו להיות במעמד הזה", כך אומר בכיר מאנשי הצוות שליווה את המכונית לגרמניה.

ל-RS טרופי מנוע 2.0 ל' טורבו משופר שמחלץ 265 כ"ס, כ-15 כ"ס יותר מגרסת הבסיס. המכונית מאיצה ל-100 קמ"ש בזמן של 6 שניות ומהירותה המרבית גובלת ב-250 קמ"ש. רנו מהדקת בשנים אלה את מערכת היחסים בין קבוצת הפורמולה 1 למכוניות הכביש כחלק מתהליך שנועד לשפר את גרסאותיה לאסלפט הציבורי, ולראייה התוצאות שהטרופי מניבה. לא רק שמערכת המתלים שלה הותקנה על ידי חבורה מהוקצעת במיוחד, מבחן הנורדשלייפה הוכיח שצמיגי הבריג'סדטון פוטנזה RE050A עומדים בכבוד בדרישות נהגי המבחן.

בקבוצת המירוצים אגב לא מסתפקים בשיאים קטנים למכוניות הנעה קדמית. אלה מפתחים כעת אב-טיפוס למגאן טרופי חמוש במנוע שישה צילינדרים ו-360 כ"ס על משקל של 980 קילוגרמים, העתיד להשתתף באירועים תחרותיים רשמיים. ואם ללמוד משהו מהאלופה הטרייה של נורבורגרינג, יש עוד כמה גביעים ותארים בדרכם אל הצרפתייה החמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully