וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס בשירות נסיכות מונקו

26.6.2011 / 12:17

לקסוס מעניקה להוד מלכותו הנסיך אלברט ממונקו לימוזינה היברידית שקופת גג לרגל חתונתו. וויליאם וקייט, תראו ותקנאו

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

לבריטים יש רולס רויס ויגואר, ולאצולת מונטה קרלו בדרום צרפת יש לקסוס אקולוגית עם גג שקוף. חתונת הנסיך אלברט השני (52) לבכירת ליבו, השחיינית בת ה-32 שרלין וויטסוק, שעתידה להתרחש ב-2 ביולי, תהפוך לאירוע בכורה למכונית חד פעמית של לקסוס LS600 לנדאולה, שגגה המתכתי נערף לכבוד החתונה החגיגית והתקרה פוצלה למעשה לשני חלקים נפרדים. (בדומה למאייבך מ-2008).

ה-LS ההיברידית שנתפרה לככב בחתונה הופקדה מספר חודשים קודם לכן אצל סדנה בלגית מבריסל - Carat Duchatelet, לה יש מספר פרויקטים משותפים עם טויוטה בעלת הבית. לדברי לקסוס, מלאכת ההתקנה ארכה כ-2,000 שעות במצטבר ובמסגרתה התחילו כמקובל מרעיון בסיסי על צג המחשב (מודלים תלת ממדיים) ומשם עברו לחומרי גלם. בהמשך, חיזקו את המבנה החיצוני בקוולר וסיבי פחמן על מנת לחפות על החלשותו לאור הסרת הגג המתכתי וקורות האמצע (B).

בשלב השני, פירקו (בפיקוח לקסוס) את כל המערכות החשמליות, למעלה מ-20 רכיבים, והתקינו הכול מחדש על ריפודים וכורסאות מורחבות. את הגג השקוף שמשקלו כ-26 קילוגרמים תרמה חברה צרפתית שמתמחה בפיתוח זגוגיות לענף התעופה, כשבין היתר מציידת את הצבא הצרפתי (מסוקי קרב) וכן את הטכנולוגיה לתכנית החלל. הוא עשוי מפוליקרבונט, ולמקרה שתהיתם אין לו הגנה מפני קליעים.

בתום הטקס והאירועים החגיגיים, מתוכננת הלקסוס לחלוף על פני הקהל כשאלברט ואשתו הטרייה מנופפים לעבר המתעדים. על אף שהיא מצוידת במנוע כלאיים רב עוצמה שמפיק כ-445 כ"ס, את הנסיעה היא תבצע במרבית הזמן במהירות נמוכה, כך שרק המנוע החשמלי מנוצל ופועל ללא זיהום אוויר. כי פרט לעושר וליוקרה, גם לאמירה חברתית יש משקל.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully