וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן תשיק רכב חדש כל חודש וחצי

28.6.2011 / 13:12

ניסאן הכריזה על תכנית אסטרטגית עמוסה במסגרתה תפיק מכונית חדשה בכל שישה שבועות. אינפיניטי חולמת רחוק

בשני אירועים נפרדים הכריז השבוע נשיא ניסאן-רנו קרלוס גוהן, על תכנית רב-שנתית מורכבת אותה הוא מכנה 'פאוור 88'. הכינוי נגזר מכוונת החברה להגדיל את נתח השוק שלה בענף הרכב לשמונה אחוזים בעולם עד שנת 2017 ועשרה אחוזים בארה"ב. אדריכלי התכנית המחישו כי היצרנית היפנית תרכיב אסטרטגיה רווחית שיסודותיה מבוססים על הפקת 52 מכוניות בחמש שנים, המתורגמים לרכב חדש בכל חודש וחצי בקירוב.

ב-2010 עמד הנתח של ניסאן על כ-6 אחוזים מכלל תעשיית הרכב העולמית, ומפאת קצב התפתחותן של היצרניות הדרום-קוריאניות יונדאי וקיה, נאלצים קברניטי תאגידי הרכב הגדולים בעולם לצאת בהצהרות כדי לא להרדם על המשמר. "אנחנו נאיץ את מהלכי הפיתוח שלנו. נקדם יוזמות חדשות. נמשיך להביא לקהל מכוניות עממיות, נקיות וזולות על פי האתגרים האקולוגיים של המאה ה-21", כך מפרט גוהן.

גוהן מתייחס לעירוב הפורה עם השותפה רנו, שבמשך שנים מספקת לניסאן פלטפורמות וטכנולוגיות, ולהפך. בשנה האחרונה הוא אומר, חלה צמיחה בשווקים המתפתחים במזרח ובדרום אמריקה. לא רק מדינות כסין בגבולותיה מוכרת כמיליון מכוניות בשנה מניבות סכומים נאים, אלא גם איזורים שצורכים כלי רכב מוזלים בולטים על המפה הכלכלית. "ברזיל, רוסיה, הודו. עבורם ייסדנו פרוייקט שנקרא 'רכב לכל אחד', בעלות נמוכה ובטכנולוגיות שתתאמנה לציבור", אומר גוהן. עוד מפרט הנשיא אודות התכנות החברה בסוגיית החשמול – "מכירות רכב חשמלי של ניסאן ורנו תערמנה ביחד ל-1.5 מיליון יחידות עד שנת 2016".

בקבוצת הפאר, תפעל ניסאן לקדם את מותג איפיניטי לרווחי שיא אחרי 20 שנים וקצת תחת חסותה. המטרה לנגד עיניה הינה העמדת קו מכוניות המונה עשרה כלי-רכב לפחות, תוך פשיטה על 70 מדינות ברחבי העולם וצמיחה למכירות של חצי מיליון עותקים בשנה מ-150 אלף חתיכות שהיא מוכרת כעת. בנוסף לכך, ניסאן רכשה לפני מספר חודשים זיכיון להפעלות מוניות צהובות בניו-יורק במקום פורד (קראון ויקטוריה), כך שגם מהפן התדמיתי היא זוכה לחשיפה מוגברת.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully