וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט ישראל חוגגת לאיטליה

ירון אדרי

14.7.2011 / 13:32

חברת סמל"ת יבואנית פיאט לישראל תחל בשיווק מהדורה ה-150th של פונטו איבו לציון חגיגות איחודה של איטליה. החל מ-86 אלף שקלים

חברת סמל"ת יבואנית פיאט לישראל תחל בימים הקרובים בשיווק מהדורה מיוחדת של פונטו איבו. גרסה זו לסופרמיני מכונה '150th', לציון חגיגות 150 שנה לאיחוד איטליה. על כל המכונית יתנוסס דגל הלאום של ארץ המגף בליווי שם הדגם הייחודי.

פונטו איבו 150th שתגיע אלינו מצויידת במנוע 1.4 ל' המפיק 77 כ"ס, בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית עם תג מחיר של החל מ-86 אלף שקלים ו-93 אלף שקלים בהתאמה. היא תזכה לאבזור עשיר במיוחד כך אומרת היבואנית, הכוללת בין היתר גג שמש כפול מקורי, חישוקי סגסוגת קלה, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, ספוילר אחורי, פנסי ערפל קדמיים ועוד.

"השנה איטליה מציינת 150 שנה לאיחודה וחברת פיאט חוגגת ומשיקה דגם מיוחד לציון אירוע היסטורי זה", כך מוסר יוני אבי טוב מנהל מותג פיאט בישראל. "בחרנו לייבא את דגם הפונטו איבו 150th לישראל בשל אטרקטיביות הרכב עבור הצרכן, הן מבחינת העיצוב הספורטיבי, הן ברמת האבזור והן ברמת המחיר. אני מאמין שהמהדורה המיוחדת והחגיגית הזו, אשר כבר נמכרת בהצלחה גדולה באירופה, תזכה להצלחה גם בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully