וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אינסיגניה טורבו דיזל בישראל

ירון אדרי

14.7.2011 / 16:01

קבוצת שלמה יבואנית אופל לישראל תחל לשווק את גרסת הטורבו דיזל 160 כ"ס של המשפחתית הגדולה אינסיגניה. החל מ-200 אלף שקלים

קבוצה שלמה יבואנית אופל לישראל תחל בשיווק גרסת הטורבו דיזל למשפחתית הגדולה אינסיגניה, זאת לאור הצלחת שיווק הדגם בגרסאת הבנזין. מתחילת השנה, אז גם החל שיווק מותג אופל על ידי שלמה, נמסרו כ-400 מכוניות מדגם זה. עוד אומרים בחברה כי ברצונם לקדם את המודעות לחיוניות מכוניות עם מנועי דיזל, החסכוניים יותר בצריכת דלק. מחיר גרסה זו במרכב ארבע דלתות יחל ב-200 אלף שקלים.

למנוע הטורבו דיזל של אינסיגניה הספק של 160 כ"ס ב-4,000 סל"ד והיא תגיע אלינו בגרסה אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. על פי היבואנית, עומדת צריכת הדלק הממוצעת על 17 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 הנה 159 גק"מ.

אבזור גרסת הדיזל ברמת גימור 'אדישן' זהה לזו של גרסת הבנזין וכולל הגה בציפוי עור ועליו שליטה על מערכות השמע (לה שבעה רמקולים), רדיו דיסק מקורי קורא MP3, מערכת בקרת אקלים עם מסנן ריחות וחלקיקים ופתחי אוורור לשורה השנייה, מראות צד מחוממות מתקפלות, מערכת Hill Start Assist למניעת התדרדרות בעת תחילת הנסיעה, חישוקי סגסוגת ועוד.

מחיר גרסת הטורבו דיזל של אינסיגניה יחל כאמור ב-200 אלף שקלים. היא תשווק לצד גרסאות הבנזין במרכב ארבע וחמש דלתות, גרסת ה-Sports Tourer סטיישן וגרסת ה-OPC הספורטיבית ששיווקה יחל בחודש הקרוב. מבחן וואלה! רכב לאופל אינסיגניה טורבו דיזל יערך בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully