וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל קומבו החדש יגיע לישראל?

17.7.2011 / 12:47

המסחרית הקומפקטית של אופל נחשפה באירופה בגרסה חדשה ומאובזרת. תוצע בשתי מהדורות גודל. בשלמה היבואנית לישראל בודקים כדאיות

חטיבת המסחריות של אופל חנכה דור חדש עבור הדגם המסחרי הקומפקטי הוותיק לסדרת קומבו, המבוסס על פיאט דובלו. החברה תשווק את המסחרי הבינוני בשתי תצורות מרכב - משפחתי ופאנל וואן, ותציע לבחירה גרסת בסיס גלגלים ארוכה וקצרה. בחזית הקומבו תשתיל אופל מנועי בנזין ודיזל בשש ואריאציות שונות, בשידוך לתיבות ידניות או אוטומטיות. הקומבו מיוצר באופל מאז שנת 1985 ודור זה שוהה בחזית המסחריות הקומפקטיות מאז שנת 2001, כך שהגיע העת לחידוש השורות.

שיתוף הפעולה עם פיאט שומר על הפלטפורמה המשותפת לפיאט דובלו כאמור. מידות הרכב תהיינה מספקות הן לעבודה והן למשפחה כפי שנהוג בשנים האחרונות. בגרסת בסיס גלגלים הקצר לה 2.75 מ', האורך הכללי מקצה לקצה עומד על 4.39 מ' והגובה 1.85 מ'. מי שיזדקק ליותר עומק ואורך יוכל להצטייד בבסיס גלגלים מוגדל של 3.1 מ' ואורך של 4.79 מ' בדגם הבכיר יותר, לו גם נפח הטענה של 4,600 ל', לעומת 3,800 ל' בגרסה ה"משפחתית".

בתא הנוסעים משודרג קומבו עם מכלול אביזרים המתאימים לטיולי משפחה ומנגנוני בטיחות מודרניים. סידור הושבה של חמישה או שבעה מושבים הוא אופציונאלי, כמו גם גג פנורמי שקוף המכסה יותר ממחצית אורך התקרה. הכניסה לקבינה נעשית דרך דלתות הזזה משני צדדי המרכב, למעט בגרסאות סגורות לעבודה שם דלת הזזה תותקן רק בצד אחד.

לקומבו אפשרות בחירה בין שישה מנועים - 3 דיזל ו-3 בנזין, וכן הינע על גז CNG. המנוע העממי שבהיצע מפיק 95 כ"ס מיחידת 1.4 ל', כאשר המקביל לוגם הסולר מחלץ הספקים דומים. מנועים בכירים כגון ה-2.0 ל' CDTI חמושים ב-135 כ"ס ותיבת ששה הילוכים ידנית. אופציה לתיבה אוטומטית מסוג 'איזיטרוניק' לה חמישה הילוכים תשודך לשאר חטיבות הכוח. באופל מציינים כי גרסאות הדיזל זקוקות לשירות רק אחת ל-35 אלף קילומטרים או פעם בשנה.

מיבואנית אופל לישראל, קבוצת שלמה שמלצר, נמסר לוואלה! רכב כי ייבוא האופל קומבו נבחן בימים אלה לקראת אפשרות הגעתו במהלך שנת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully