וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרב להסיע עיוורים, וחויב בפיצוי

18.7.2011 / 15:25

נהג מונית שסרב להסיע זוג עיוורים מלווים בכלב נחייה, חויב על ידי בית המשפט לפצות את השניים ב-4,000 שקלים ורשיונו נשלל לשלושה חודשים

בית המשפט לתעבורה גזר קנס בגובה 4,000 שקלים על נהג מונית מירושלים לאחר שזה מאן להסיע זוג עיוורים המסתייעים בכלב נחייה. עוד פסק בית המשפט כי רישיון הנהיגה של הנהג יישלל לתקופה של שלושה חודשים, והוסיף לפיצוי שנקבע בדין קנס בסכום של 1,000 שקלים, וחייבו לחתום על מסמך בסך 5,000 שקלים שימנע מלבצע עבירה דומה במשך שלוש שנים.

מכתב האישום עולה כי זוג האנשים הסובל מליקוי ראייה הזמין מונית לביתו בהר-נוף. זמן מה לאחר שנתקבלה הקריאה, הגיע נהג המונית לביתם כמתוכנן, אולם לאחר שזה הבחין שמדובר בעיוורים אשר נזקקים לשירותיו של כלב נחייה, עזב את המקום מבלי לומר להם דבר. השניים נאלצו להתקשר לתחנת המוניות ולבקש מונית חלופית.

הזוג לא נותר אדיש למעשיו החמורים של נהג המונית, ופנה למשרד התחבורה כדי להגיש תלונה. לאחר שאנשי המשרד ניתחו הממצאים, הוחלט להגיש כתב אישום נגד נהג המונית. סגן נשיא בית משפט השלום לתעבורה יוסף ריבלין, ציין בגזר הדין כי הנאשם הביע חרטה וטען כי הביע חרטה גם בפני המתלוננים, אף כי לא הוצגה לכך כל ראיה. "בשוקלי את הטיעונים וחומרת העבירות מצאתי לנכון מחד להקל בקנס, ומאידך להכביד בפיצוי", הוסיף השופט ריבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully