וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תראה פרארי בעתיד?

ירון אדרי

21.7.2011 / 9:09

פרארי אתרניטה פרי יצירתם של סטודנטים מדרום קוריאה הוכתרה כזוכה בתחרות העיצוב שערכה יצרנית מכוניות העל מאיטליה

«iframe width="460" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/rXqXte-McDg" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

מסתבר שגם פרארי צריכה לרענן את כישורי עיצוב המכוניות שלה ולהביא רעיונות מחוץ לכותלי החברה. בחודשים האחרונים ערכה היצרנית האקזוטית מאיטליה תחרות בה נדרשו סטודנטים לעיצוב מ-50 אוניברסיטאות ברחבי העולם להציע לה כיצד לפסל את מכונית הדגל שלה בעתיד. בתום הליך סינון קפדני, נותרו עשרות בודדות של מכוניות וכעת נחשפת המנצחת הגדולה שיתכן ובהשראתה תעוצב פרארי העתידית. "אני בטוח שנראה חלק מההצעות האלה במכוניות שלנו בשנים הבאות", כך הצהיר יו"ר החברה לוקה די מונטזמולו.

לא רק עיצוב עמד על הפרק וכמתבקש בימינו אנו נדרשו המוחות הצעירים לחשוב גם על טכנולוגיות, בעיקר ירוקות, שתעמודנה במרכז המכונית. לצורך כך הוצעו שלל וריאציות של מנועים היברידיים ואחרים כשאת הפחתת צריכת הדלק וצמצום זיהום האוויר משיגים גם עם שימוש בחומרים קלי משקל.

בתום הצגת כל הסקיצות והדוגמאות על מסכי המחשב כשלנגד עיני המעצבים דגמי עבר של פרארי, גולפו המכוניות לכדי דגם מוקטן וזמן לא רב אחר כך הוכרזו שלושת המקומות הראשונים.

מקום שלישי: פרארי קבאלו ביאנקו

במקום השלישי מוכתרת יצירה מבית מוסד נחשב מאוד. פקולטת האומנות המלכותית (RCA) של לונדון. זו שלחה את 'פרארי קבאלו ביאנקו' שהיא פרי שיתוף פעולה בין לאומי של הנרי קלוק הבריטי וקי הייטאו מסין. השניים ויתרו על הצבע האדום המסורתי ובמקום זה בחרו בצבע הכי בהיר שקיים. לא פלא שנבחר לה השם הזה שבאיטלקית הינו סוס לבן.

פרארי קבאלו ביאנקו קונספט. אתר יצרן
לא כל פרארי חייבת להיות אדומה. קבאלו ביאנקו/אתר יצרן

מקום שני: פרארי קסזרי

גם זו מגיעה מאחת מפקולטות העיצוב הנחשבות ביותר בעולם - IDE מטורינו איטליה. זו הגיעה לשלב הגמר ובסופו של יום הוכתרה רק כסגנית. לזכותה נציין כי סטודנט אחד עמל לבדו על 'פרארי קסזרי' ושמו סמיר סאדיקוב יליד אזרבייג'ן.

פרארי קסזרי קונספט. אתר יצרן
מי אמר שבאזרבייג'ן אין כלום? פרארי קסזרי/אתר יצרן

מקום ראשון: פרארי אתרניטה

בתום כל שלבי התחרות נבחרה היצירה של קים צ'אונג ג'ו, אהן דרה ולי סאהנגסאוק מאוניברסיטת הונגיק בדרום קוריאה כזוכה. המכונית שכונתה על ידם 'פרארי אתרניטה', הפתיעה כשהקדימה את הפקולטות הנחשבות ביותר בדרך לנצחון. לדברי השופטים, הצוות האסייתי הציג את הפירוש המושלם ביותר למכונית על עתידית ועל כן מגיע להם המקום הראשון. צודקים? את זה תחליטו אתם בעמוד הפייסבוק שלנו.

פרארי אתרניטה קונספט. אתר יצרן
מי שהביאו לנו את דייהו, יביאו לנו פרארי. אתרניטה/אתר יצרן

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully