וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק SRX יקבל מנוע חדש וחזק

חטיבת היוקרה של ג'נרל מוטורס מעדכנת את יחידת הבסיס של רכב הפנאי המפואר קדילאק SRX. יחומש במנוע 3.6 ל' לו 308 כ"ס

קדילאק, מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס, ישיק בשנת 2012 מנוע בנזין חזק וגמיש לרכב הפנאי SRX, זאת במסגרת מעטפת שדרוגים היקפית בחטיבת הפרימיום בשנתיים הבאות. תכנית הליטוש תכלול בין השאר גם מעט מתיחות פנים בשורת דגמים מרכזיים. בחוד הדברים, יחידה זו תחליף את המנוע הנוכחי אשר משרת את הדגם מאז הושק אשתקד בגרסה מחודשת, כאשר הנפח מלפנים יעמוד מעתה על 3.6 ל' במקום 3.0 ל' ותפוקת המנוע הוזנקה ב-16 אחוזים בהשוואה ל-SRX הנוכחי אותו בחנו לפני כחודשיים.

מנוע ה-V6 המשופר משקף טכנולוגיה משודרגת במספר מישורים. כך למשל מספרים בקדילאק על מערכת ניהול מחשב עדיפה, הזרקת דלק חדישה וסעפות יניקה ופליטה משודרגות. הליבה תשחרר אל הכביש 308 כ"ס (265 כ"ס כעת) ונתון המומנט עולה ל-40.1 קג"מ (לעומת 30.1 קג"מ) שכעת מושגים החל מתחום נציל של 2,400 סל"ד.

תיבת ההילוכים האוטומטית מסדרת ה-Hydra-Matic 6T70 תחלק שישה יחסי העברה יחד עם בורר למצב חסכוני בו ניתן להסתייע בפקקים כדי להפחית את תצרוכת הדלק בכמה אחוזים. הנתון הרשמי טרם פורסם, אך בקדילאק רומזים על שיפור של 1 מייל לגלון (כחצי ק"מ לליטר), מה שמעשית אולי יקנה לו נתון ממוצע של כ-7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

אך לא רק בחזית מתחדש רכב הפנאי SRX. בתחום הוויזואלי יעבור מסכת שיפורים גדולה, ומלבד איכות חומרים גבוהה יותר, תעמיס עליו קדילאק ציוד מתקדם ואלקטרוניקה ידידותית למשתמש. בערכת האבזור ל-2012 ניתן יהיה למצוא פריטים כגון ממשק בלוטות' כסטנדרט, בקרה קולית הכוללת תוכנה מעודכנת, חימום גלגל ההגה בכל הגרסאות הבכירות (לאקשרי, פרימיום וספורט פרימיום) וחישוקים מוגדלים בקוטר 20 אינטש למי שחסר לו משהו במקדם הדאווין בשכונה.

טרם נמסרה תגובת היבואנית UMI על מועד השקת הגרסה המחודשת עם מנוע ה-3.6 ל' החדש של ה-SRX בישראל.


עוד על קדילאק בוואלה! רכב

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully