וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו עוברת לידי יבואנית מאזדה

מיכאל רוכוורגר ודניאל שמיל

27.7.2011 / 9:11

ההסכם נחתם: דלק רכב רוכשת את קמור יבואנית ב.מ.וו תמורת כ-162.5 מיליון שקל, גבוה בכ-30 אחוזים ממחירה בבורסה

לאחר מספר שבועות של משא ומתן, חתמה חברת דלק רכב על הסכם לרכישת השליטה בחברת קמור מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, תמורת כ-162.5 מיליון שקל, המשקף לקמור מוטורס שווי של 253 מיליון שקל - הגבוה בכ-30 אחוזים ממחירה כיום בבורסה וגבוה בכ-55 אחוזים ממחירה ערב הדיווח על העסקה. דלק רכב שבשליטת ובניהולו של גיל אגמון חתמה על ההסכם עם חברת קמור שבשליטת דני ברנר.

בשלב הבא, מתכוונת קמור מוטורס לפרסם הצעת רכש בכדי לרכוש את יתרת האחזקות שבידי השותפים של דני ברנר, בהם האחים רייס, ובכך להפוך את קמור מוטורס לחברה פרטית בתוך קבוצת דלק רכב, יבואנית מאזדה, פורד ולינקולן.

עם השלמת העסקה, הכפופה לתנאים מתלים שונים כמו הממונה על ההגבלים העסקיים, הבנקים והספקים, צפויה קמור לרשום רווח הון של כ-110 מיליון שקל.

גיל אגמון, בעל השליטה בדלק רכב, יצרף כעת לאחזקותיו חברה עם פעילויות רבות, אך במספרים נמוכים. קמור מוטורס מייבאת לישראל מכוניות יוקרה (מתוצרת ב.מ.וו ומיני), אופנועים (מתוצרת ב.מ.וו והוסקווארנה) וצמיגים. בנוסף, החברה פעילה גם בבולגריה, כמשווקת של ב.מ.וו, ובסרביה כיבואנית של צ'רי הסינית.

לפי ההערכות בענף הרכב, קמור מוטורס היא השקעה ארוכת טווח עבור אגמון, שתאפשר לו בעתיד להיות היבואן של צ'רי לישראל ולנצל את קשריו הטובים עם מאזדה ופורד גם לפעילות במזרח אירופה.


עוד על דלק מוטורס בוואלה! רכב

וואלה! רכב אצלכם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully