וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד האפל של מזרטי

סדנת השיפורים 'אנדרסון' הלבישה את מזרטי גרנטוריסמו S במלתחה מושחרת ומאיימת וגירדה עוד כמה כוחות סוס מהמנוע. השחתה או חגיגה?

"מכונית איטלקית קלאסית – פרארי, למבורגיני או מזרטי, מומלץ לדעת לאפר בעדינות, אחרת מסתכנים באפקט שמעכיר על התוצאה הסופית". כך מצהירים אנשי סדנת 'אנדרסון' הגרמנית, עת הם פותחים את פנקס ההזמנות למסגרת השיפורים המקורית שנתפרה למזרטי גרנטוריסמו S 'בלאק אדישן סופרייר'. המחיר לא מרקיע שחקים אחרי העדכונים אגב, 8,000 יורו ללא מס, אבל אין ספק שהצבע השחור הזה עלול להבחיל את קהילת האיטלקיות.

חרף הביקורת, גוון הפחם בכל זאת מסתיר מאחריו תרכובות יקרות ערך של קרבון (סיבי פחמן). פרט שלא רק תרם לשיפור האתלטיות, אלא גם הפחית ממשקלה כ-20 קילוגרמים. נגזרת מהמרכיבים שהוחלפו בחומר האקזוטי הינם במכסה המנוע, בדלתות ובפגושים. החישוקים בקוטר 21 אינטשים הם מסדרת 'אנדרסון פאוור רימס', ואלה נעטפו בגומי עבה סוליות של 265 בחזית ו-295 על הסרן האחורי.

עוד תוספות קוסמטיות הם פתחי יניקה מוגדלים, זימי אוויר בצדדים בעיטורים מיוחדים ומערכת פליטה ווקאלית ורועמת עם שליטה מבוקרת על עוצמת השאון דרך מתג אלקטרוני בתא הנוסעים. בהקשר זה, מציינים קבינה עמוסה בחיפויי אלקנטרה ומערכת שמע אליה ניתן לחבר קונסולות משחק ולהנות מצלילים היקפיים איכותיים כמערכת קולנוע.

הטיפול בחטיבת הכוח של מזרטי לא בוצע ללא הגבלות מראש. "אחד הדברים שהחלטנו מלכתחילה זה לפתח את המתלים והבלמים, את ההיגוי לחדד קצת ולתת לה רק תוספת כוח קטנה, משהו שהיא יכולה להסתדר איתו מבלי שנצטרך לחולל מהפכות יוצאות דופן", כך מסביר אחד ממתכנניה. כך יוצא איפוא שהמנוע לו 4.7 ל' שמונה צילינדרים, מוזנק ב-50 כוחות סוס בלבד לכדי 492 כ"ס ול-52.1 קג"מ. הכוח עובר לגלגלים מאחור דרך תיבת הילוכים אוטומטית תוצרתZF לה שישה הילוכים. זמני מיאוץ אין, אבל אפשר לשער שחלה התקדמות קלה ל-100 קמ"ש, שכן הגרסה הסדרתית עושה זאת ב-5 שניות. שווה לעבור לצד האפל?


עוד המון מכוניות משופרות בוואלה! רכב

בואו תהיו חברים שלנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully