וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל: פיאט דוקאטו למוסך

דוקאטו המסחרי של פיאט נקרא למוסך בעקבות תקלה במתקן האחסנה של הגלגל הרזרבי. הקריאה רלוונטית ל-65 יחידות בישראל

חטיבת המסחריות של פיאט פרסמה קריאת תיקון (ריקול) מוגבלת בהיקפה לדגם דוקאטו מסדרות ה-X2/50 , אשר יוצרו בין השנים 2007 ל-2009, כך בהודעה שמפרסמת היצרנית האיטלקית. לדברי החברה, עלה החשש שהגלגל החלופי ינותק ממקומו בשל מיקום לא תקין על מתקן העיגון. נציין כי בחודש מאי האחרון השיקה פיאט דגם מחודש לדוקאטו (115 עד 177 כ"ס), אולם טרם הגיע לישראל.

מיבואנית פיאט לישראל חברת סמל"ת נמסר כי קריאת התיקון רלוונטית אצלנו ל-65 כלי רכב, אשר יזומנו למוסכים כדי להחליף את ההתקן. עוד מהיבואנית כי בימים הקרובים תשלחנה הודעות לבעלי דוקאטו הנכללים במסגרת קריאת התיקון המקומית. מי שמעוניין להקדים ולברר אם רכבו סומן להתפקד להחלפת החלק, מוזמן ליצור קשר ישיר עם מוקד שירות הלקוחות של סמל"ת שמספרו 1800-225759.

את בדיקת המכלול והחלפת החלק הפגום ניתן יהיה לבצע בכל אחד ממרכזי השירות של פיאט בארץ. סמל"ת מבקשת להבהיר כי הטיפול והתיקון אינם כרוכים בתשלום, אך מומלץ לתאם את הגעתכם למוסך מראש כדי למנוע עיכובים.

דוקאטו כידוע הינו תאום לכלי הרכב המסחרים מצרפת פיג'ו בוקסר וסיטרואן ג'אמפר (שנמכר בעבר בישראל). מהיבואנית חברת דוד לובינסקי, טרם נמסרה הודעה לגבי תקפות התקלה אם בכלל לשני הדגמים.

עוד קריאות תיקון בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully