וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקלה המוזרה של ב.מ.וו סדרה 7

ירון אדרי

10.8.2011 / 16:25

ארגון הבטיחות האמריקני NHTSA פתח בחקירה מול ב.מ.וו סדרה 7 מהדור הקודם. הבעיה? למכונית מתברר יש חיים משל עצמה. 120 אלף יחידות בסכנה

הנה סיפור מעט מוזר על ב.מ.וו, שיכול להתפתח לקריאת תיקון רחבת היקף. אירגון הבטיחות האמריקני NHTSA החל לחקור האם ספינת הדגל הבווארית סדרה 7 אשר יוצרה בין השנים 2002 ל-2008 (דגמי E65 ו-E66) עשויה לצאת לטייל באמצע הלילה לבדה. כך סתם, בלי נהג, בלי מפתח ובלי לדווח לבעלים שבמקרה הטוב יגלה שהמכונית היקרה שלו נכנסה בקיר או במקרה הרע דרסה מישהו. כנראה שזה קורה במשפחות הכי טובות.

ל-NHTSA הגיע דיווח על מקרה אחד בו מכונית ב.מ.וו מהדגם הנדון (שנת 2006) החלה לנוע למרות שבעליה החנה אותה כנדרש. הסיבה לכך כנראה היא מערכת הנוחות האלקטרונית 'Comfort Access' המעבירה אוטומטית את תיבת ההילוכים למצב Parking עם כיבוי המנוע, מה שלמעשה לא קרה. חקירת הארגון מתמקדת כרגע בתיבה עצמה.

אמנם ידוע על מקרה אחד בלבד שהוצהר בו באופן רשמי כי המכונית החלה לנוע לבד, אולם לא נרשמו כל פגיעות בגוף או נפש. אלא שפתאום מתחילות לצוץ שמועות ממקומות נוספים כי אין מדובר במקרה בודד מה שעשוי להתפתח לסיפור משמעותי יותר. זה מספיק עבור ה-NHTSA כדי לפתוח בחקירה רשמית כאמור במטרה לבחון האם מדובר במחלה גנטית שיש למצוא לה מרפא פן יגמר הדבר באסון. אם אכן יתברר כי נדרש טיפול שיטתי, בארה"ב לבדה מדובר על כ-120 אלף מכוניות שתדרשנה לסור למוסכים לטיפול בבעיה.

האם זו התקלה הכי משונה ששמעתם עליה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

עוד על ב.מ.וו בוואלה! רכב

בואו לדבר על ב.מ.וו בפורום וואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully