וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר על מהירות והציע לשוטר חברות

ירון אדרי

14.8.2011 / 11:33

רוכב אופנוע רמז לשוטר שתפס אותו על מהירות כי הוא מוצא חן בעיניו ונכלא. רוכב אחר נתפס מרכיב שתי נשים ומדבר בנייד כשהוא שיכור

אגף התנועה במשטרת ישראל ממשיך להרחיק נהגים מהכבישים. בסוף השבוע האחרון נתפסו עשרות נהגים בגין עבירות תנועה, חלקן חמורות מאוד כמו נהיגה בשכרות או נהיגה בעת פסילה. בהתאם לחומרת העבירה, נשלל רישיון הנהיגה במקום על ידי קצין תנועה והרכב הוחרם לתקופה דומה. במספר מקרים חריגים נעצרו ונכלאו נהגים.

רוכב אופנוע תושב ראשון לציון בן 23 נתפס אמש (שבת) המהירות של 170 קמ"ש על כביש 65 סמוך לקדרים. מבדיקה שנערכה במקום נמצא כי לפני שבועיים פסל בית המשפט את רישיון הנהיגה שלו לתקופה של שלושה חודשים. להגנתו טען הרוכב כי נסע כחוק, ואת רוע הגזירה ניסה לבטל עם מחמאות לשוטר שתפס אותו. "אם היינו נפגשים בנסיבות אחרות היינו יכולים להיות מאושרים ביחד", כך אמר רגע לפני שנכלא וכלי הרכב שלו הוחרם. היום הוא יובא בפני שופט.

נהג בן 30 תושב הגליל המערבי נתפס על ידי משטרת התנועה על כביש 70 סמוך לצומת התשבי במהירות של 152 קמ"ש. בבדיקת מכשיר 'ינשוף' שנערכה לו נמצא כי בדמו אלכוהול ברמה של פי שלושה מהמותר. וכאילו לא עבר על החוק מספיק, תקף הנהג את השוטר ומייד נעצר ונכלא.

מקרה חריג נרשם בערב יום חמישי האחרון. תושב המרכז נתפס על ידי סיירת האופנועים כשהוא רוכב על אופנוע סמוך למחלף רוקח תוך שהוא מרכיב שתי נשים, אחת מהן ללא קסדה, כשבמקביל הוא מדבר בטלפון הנייד. הרוכב נכשל בדיקת מכשיר 'נשיפון', לאחריה סירב לעבור בדיקת 'ינשוף' מה שהופך אותו משפטית לשיכור. האופנוע הושבת, רישיונו של הרוכב נפסל והוא נכלא.

נהג נוסף שנעצר בסוף השבוע האחרון הוא תושב עפולה בן 45 שנתפס אמש בכביש סובב כינרת כשבגופו אלכוהול ברמה גבוהה כפי ארבעה מהמותר בחוק. בדיקת מסוף מצאה כי רישיון הנהיגה של הנהג נפסל לפני כחצי שנה, מה שלא הפריע לו להמשיך ולסכן את עצמו ואת שאר משתמשי הדרך. כאמור, הנהג נעצר ונלקח להמשך חקירה.


חדשות וואלה! רכב

בואו לדבר על זה בפורום וואלה! רכב

ממשיכים לדבר על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully