וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ויינט באיילון ונהיגה בלי רישיון

ירון אדרי

21.8.2011 / 10:03

סוף שבוע רווי אלכוהול בדרכים עם מעל ל-100 נהגים שיכורים, ללא רישיון נהיגה, ב-207 קמ"ש ואפילו עם ג'ויינט בפה

גם בסוף השבוע האחרון גדשו נהגים שיכורים את כבישי ישראל. בפעילות אכיפה מוגברת שערך אגף התנועה ויחידות התנועה במחוזות והמרחבים בכל חלקי הארץ נתפסו מעל ל-100 נהגים שבדמם אלכוהול ברמה גבוהה מהמותר. עוד נתפסו נהגים בגין עבירות נוספות כגון נהיגה בפסילה ומהירות מופרזת. מעל ל-100 רישיונות נשללו ומספר דומה של כלי רכב הושבתו. במספר מקרים אף נעצרו ונכלאו נהגים בשל חומרת עבירותיהם.

בפעילות סמויה של משטרת התנועה הארצית תל אביב בנתיבי איילון אמש (שבת) נצפתה נהגת בת 54 כשבידה סיגריה "מגולגלת" שנחשדה כסם. הנהגת בעלת עבר עשיר בתחום הסמים ציינה כי מדובר בטבק רגיל, אולם השוטר החליט לעוצרה והעבירה לחקירה במישור הפלילי, בסיומה שוחררה בתנאים וערבויות.

נהג נוסף שנעצר ונכלא הינו תושב המרכז שנתפס נוהג בשכרות ובנוסף מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם. בדיקת מסוף העלתה כי אין זו פעם הראשונה בה נתפס נוהג ועל כן הוחלט לעוצרו ולהעמידו בפני שופט היום בבקשה להאריך את מעצרו. תושב נשר נתפס על ידי משטרת התנועה הארצית זבולון על כביש 70 סמוך ליגור כשבגופו אלכוהול ברמה של 1,130 מיקרוגרם, פי 5 מהמותר. הנהג ציין כי אומנם שתה, אך לא חשב שיגיע לערך גבוה של שכרות.

נהג תושב הפזורה הבדווית נעצר על ידי משטרת התנועה הארצית נגב כשהוא נוהג במהירות של 207 קמ"ש בקטע כביש בו המהירות המרבית המותרת הינה 100 קמ"ש. הנהג נעצר והועבר להמשך טיפול חקירות לא לפני שרישיונו נפסל במקום. תושב ירושלים בן 19 נתפס נוהג על כביש 1 סמוך למחלף ענבה במהירות של 170 קמ"ש. לטענתו, "לא הרגיש את המהירות" אולם את שמיטת הרישיון מידיו הרגיש וירגיש היטב בחודש הקרוב. בנוסף, הנהג קיבל זימון לדין.

השבוע נעצר נהג תושב השרון בן 50 כשהוא נוהג על כביש 57 סמוך לניצני עוז למרות שרישיונו נפסל בינואר השנה על ידי שופט, בהעמדה לדין ממנה בחר להיעדר. הנהג הוחתם על טופס המאשר כי ידוע לו דבר פסילתו, ופרטיו הועברו הלאה לצורך ענישה בהתאם. אלא שביום למחרת שוב נתפס נוהג באותו הרכב על ידי אותה היחידה והפעם הוא נעצר וריכבו הושבת.

עוד השבוע על כביש 57 נרשם מקרה חריג כאשר למוקד אגף התנועה הגיעו דיווחים מאזרחים אשר סיפרו על אדם הנע בשולי הדרך כשהוא ישוב על כיסא גלגלים. ניידת משטרת התנועה ובה מתנדבים שהוקפצה למקום זיהתה את האדם שטען כי בסך הכל רצה להגיע לבית החולים לניאדו בעיר נתניה אלא שאף מונית לא רצתה לעצור לו בשל כיסא הגלגלים. המתנדבים העלו אותו על הניידת והסיעו אותו למחוז חפצו.


חדשות וואלה! רכב

בואו לדבר על זה בפורום וואלה! רכב

וואלה! רכב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully