וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אינפיניטי מתרחבת

אינפיניטי תחזק את קו המכוניות ב-2012 עם ה-JX קרוסאובר לו שבעה מושבים. ארה"ב מארחת את הקונספט בפבל ביץ', לפני תערוכת פרנקפורט

אין זה פלא שאינפיניטי מראש תכננה להקדים את בכורת אינפיניטי JX בשבועות ספורים, טרום פתיחת תערוכת פרנקפורט באירופה, ולהציג אותו במסגרת תערוכת המכוניות האמריקנית בפבל ביץ'.

הפופולאריות של איפיניטי בארה"ב נערמת לשיאים אחרי 20 וקצת שנים שחטיבת הפאר/ספורט של ניסאן פושטת על כבישיה. ואם האמריקנים פינטזו לאורך שני עשורים על תמהיל בין ג'אמוס לתכונות הספורטיביות של אינפיניטי, התמורה תגיע לכאורה עם חשיפת ה-JX החדש בעוד ארבעה חודשים בלוס אנג'לס. אבל לעת זו, ייאלצו להתרשם המקומיים מהקדימון האחרון שמוגדר כקונספט.

הפערים בין ה-JX קונספט לרכב הרשמי יהיו צרים. מוביל הנוסעים בעל שלוש השורות יכיל את כל הסממנים האחרונים שמעטרים את דגמי החברה, לרבות אלה של ה-G ליין המתעדכן מידי פעם. אולם, עושה רושם שאינפיניטי מרסנת את הופעתו ומרחיקה את דמותו מסדרת ה-FX החייזרית ומאמצת סגנון הרמוני וקל יותר לעיכול. אולי משהו שלא יפחיד את הסבא והסבתא. יחד עם זאת: ביצועים חורכי אספלט הם עדיין חלק שמן מהתפריט.

בחזית, תתקין אינפיניטי מנוע שישה צילינדרים (הספקו טרם פורסם) מחובר להנעה כפולה. תניע את המכונית לא תיבה אוטומטית קונבציונאלית, אלא תמסורת רציפה (CVT) של ניסאן עם שישה או שבעה יחסי העברה קבועים מראש (תפעול ידני מגלגל ההגה). לדברי החברה, ניתן בסיועה להפחית את תצרוכת הדלק שכן מדובר בגרסה משופרת לתיבה מזו המשררת את החברה האם בימים אלה.

מידע על מרחבים בין השורות נעדר מדפי הפרסום הרשמיים, כמו גם מידות מדוייקות, אך ציטוטים נבחרים של בכיריה מורים כי לא ייחסר מרווח תנועה בקבינה. "עם ה-JX, תוכל להשאיר מושב ילד מותקן בשורה ה-2 ולהכנס ולצאת מהשורה השלישית – יתרון חשוב מאוד למשפחות גדולות. השורה השלישית אינה רק לילדים ותתאים גם למבוגרים", כך מסביר סגן נשיא אינפיניטי ארה"ב בן פור.

בהמשך לתחושה הביתית שרובצת על היושבים, מערכת שמע לה 14 רמקולים (דולבי-דיגיטל אופציונאלי) של חברת BOSE, תספק את הצלילים ההיקפיים במרחבי חלל התא. עוד בהיצע צג ממורכז רב מערכות וכניסות מרובות למכשור אלקטרוני.

אינפיניטי תציג כאמור את הרכב הסדרתי בתערוכת לוס אנג'לס בחודש נובמבר בקרוב. מיבואנית אינפיניטי לישראל קרסו-מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי כרגע אין צפי להגעת הדגם לארץ.

אינפיניטי JX  קונספט. אתר יצרן
אינפיניטי JX קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully