וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ רנגלר מתחדש

רכב השטח של ג'יפ מחדש קלות את הופעתו החיצונית, ומצטייד במנוע בנזין בנפח 3.6 ל' חזק וחסכוני יותר. ישודך לתיבת חמישה הילוכים אוטומטית חדישה

ג'יפ רנגלר 2012 אולי ראוי להיקרא בפי קרייזלר "חדש", אלא שהטיפול ברכב השטח הוותיק פוצל למעשה לשתי תקופות נפרדות. אשתקד חידשה ג'יפ את תא הנוסעים והוסיפה לו אבזור מעשיר לאווירה הפנימית. וכעת, עם התחזקות קונצרן קרייזלר, והצפת המנועים המוקטנים בכל סדרות הבית, ג'יפ עתידה להשיק אותו בארה"ב כיורש לדגם הנוכחי, בשל היותו חמוש ביחידת כוח מודרנית שתצמצם את הרגלי השתייה שלו ותעניק לו תוספת כוח משמעותית.

זולת קישוטים מינוריים על גופו החיצוני, החידוש הגדול כאמור ברנגלר מודגש בחזיתו. במקום מנוע ה-3.8 ל' הוותיק, גי'פ מתקינה בקרביו את מנוע הפנטסטאר שישה צילינדרים. לזה נפח של 3.6 ל' עם 285 כ"ס ו-35.9 קג"מ. מדובר בטיפוס קל במומנט הנאמד ב-10 אחוזים, אך בעקומת הכוח מזנק ההספק ב-40 אחוזים. תשודך למנוע זה תיבת הילוכים אוטומטית חדשה לה חמש מהירויות – המשרתת גם את הגרנד צירוקי, במקומה של תיבה מיושנת בת ארבעה הילוכים.

בג'יפ טוענים לשיפור לא זניח בצריכת הדלק, שמעתה תעמוד על ממוצע של כ-8.7 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת. רכיבים אלה, שמרביתם פותחו בשנה האחרונה, יתרמו גם לביצועיו על הכביש; המנוע החדש והמוקטן יאיץ ברנגלר ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות (שיפור של 25 אחוזים לעומת הדור הקודם).

פרט לכך, יגיע הרנגלר 2012 עם רשימת בטיחות ותוספות נדיבות. בין היתר כולל בקרת יציבות, סיוע לזינוק בעליות, בקרת התהפכות ועוד. תוספות בתא הנוסעים תהיינה בדמות מערכת שמע משופרת, ממשק בלו-טות' ושליטה חלקית מגלגל ההגה (אופציונאלי) בדגמים יקרים.

הרנגלר החדש יצא לשווקים בארה"ב בשבועות הקרובים. יבואנית מותג ג'יפ לישראל 'מכשירי תנועה', מסרה לוואלה! רכב כי הרנגלר 2012 יגיע לישראל בנובמבר.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully