וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי 458 מורידה את הגג

פרארי מרחיבה את משפחת ה-458 איטליה וחושפת את גרסת הספיידר המצויידת בגג-קשיח מתקפל. גבות נעקרות ב-320 קמ"ש

בפרארי עוד לא סגרו את הקיץ. שנתיים אחרי שהשיקה את ה-458 איטליה המהפכנית, וזמן לא רב אחרי שעסקה בכיבוי דלקות שערוריתיות במנועים שלה, פרארי תחשוף בתערוכת פרנקפורט את המהדורה הפתוחה המסורתית לדגם - ספיידר. הקבריולה האיטלקית תחנוך במרנאלו (ובכלל) גרסאות חמושות גג-קשיח מתקפל בשילוב מנוע מרכזי-אחורי, ועל פי בכירי הסוס הצוהל, לא תהיינה פשרות בתחום הביצועים לעומת גרסת הקופה. לא שחשבנו אחרת.

כמו בכל הסבה קלאסית לגרסה פתוחה, פרארי יישמה מסכת שדרוגים קיצונית למרכב ולשלדה, כדי לטפל בעומסים הרובצים על הקורות. הגג הקשיח למשל עשוי תרכובות אלומיניום, וניתן לקפלו אלקטרונית לגוף המכונית בזמן קצר של 14 שניות בלבד. שימוש בחומר זה, במקום בד רגיל, מעניק לה מעמד מאוזן של 1.43 טון (50 קילוגרם מעל הקופה) וחלוקת משקל של 42 אחוז לחזית ו-58 אחוזים לאחור. בפרארי אף מציינים כי מאחרי המושבים הקדמיים הצליחו המתכננים להתקין תא מטען קטנטן ( הרי איפה נאחסן את המפתחות לדגם הקופה?).

הספיידר מצוידת במנוע בנפח 4.5 ל' שמונה צילינדרים שמשחרר לגלגלים מאחור 570 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-55.1 קג"מ ב-6,000 סל"ד. התמסורת שפותחה על פי מיזמי קבוצת הפורמולה 1, מחלקת שבע מהירויות ונעזרת בטכנולוגיה כפולת מצמד. זינוק מהמקום ל-100 קמ"ש אורך בגרסת הספיידר כ-3.4 שניות, ואת קצה הישורת היא מסיימת ב-320 קמ"ש. למי שמוטרד מביקורים תכופים אצל מעצב השיער, מותקן מסיט רוחות בעורף המושבים. יעילותו עד כדי-כך מרשימה, שבפרארי מצהירים על שיחות קוהרנטיות במהירות מעל 200 קמ"ש ללא התקרה. בכורה לדגם, תערך בתערוכת פרנקפורט.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully