וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: המכונית של הפנתר הוורוד

הפנתרמוביל שככבה בסדרת הטלווזיה הפופולארית בשנות ה-60 וה-70 תוצע בפעם השנייה בתולדותיה במכירה פומבית. המחיר המשוער – עד 100 אלף לירות שטרלינג

עידן שנות ה-60 וה-70 תמיד יצוין בתעשיית הצרכנות כפרק "הניסויים הביזארים". לא רק אנשים שחלמו על אסקפיזם טהור התנסו בכל מיני חומרי הזיה ממסטלים, אלא גם בכירים בענף הרכב החלו לפזול החוצה מהקופסה על דעת עצמם, ולייצר מכוניות ספורטיביות ומכוניות על אקזוטיות, דוגמת למבורגיני קונטאש למשל, מזרטי בורה או דה-טומאסו פנתרה.

בשנת 1969 עלתה לאוויר ברשת הטלוויזיה האמריקנית NBC, התכנית 'הפנתר הוורוד'. היא שודרה במשך שבע שנים והייתה בין התוכניות האהודות ביותר על המרקע. התכנית עובדה במקביל אל סדרה של סרטים משעשעים בגילומו של פיטר סלרס (שהיה חובב מכוניות ידוע), אולם כנראה שמרבית הצופים מזהים אותה על פי נעימת הפתיחה. השאלה היא, כמה אנשים יזהו את ה'פנתרומוביל', מכונית ההיכר של הסדרה, אם היו נתקלים בה ברחוב? ובכן, אם אי פעם חלמתם להניח את ידכם על מוצר קלאסי שאין דומה לו, הנה ההזדמנות.

ב-4 בספטמבר תוצע המכונית במסגרת מכירה פומבית בבריטניה. הדגם המדובר, הפנתרמוביל, תוכנן במקור על ידי ג'יי אורברג, האיש מאחרי מכוניות טלווזיניות מפורסמות מאוד כגון בטבמוביל, דלוריאן מטרילוגיית חזרה לעתיד, טראנס-אם קיט שפרצה לנו לחיים באביר על גלגלים, פורד גראן טורינו של סטארסקי והאץ' ועוד. אורברג החזיק במכונית עד שנת 2007 אז מכר אותה לבעלים הנוכחי, במחיר של 88 אלף לירות שטרלינג.

המכונית הוורודה בת ה-42 במצב מעולה, כך לדברי המוכר. אולם למרבה הצער אינה נוסעת מפני שהמנוע אינו תקין, אז יש לדאוג גם להובלה קצרה. לא שזה משנה מפני שממילא אין לה רישוי לעלות על הכביש, ומי בכלל יעיז לעלות על דעתו לטנף את הדגם היחידי שאי פעם יוצר. המחיר המבוקש כיום לרכב לעיל עומד על בין 50 ל-100 אלף לירות שטרלינג. הוא יוצע למכירה באמצעות חברת רובסון קיי וניתן יהיה לתאם הגעה אישית מול המארגנים, ולבדוק את הרכב החל ממחר ועד יום שישי בין השעות 9 בבוקר ל-17 בערב. נו, נעימת הפתיחה כבר נתקעה לכם בראש?

מכונית הפנתר הוורוד – פנתרומוביל. אתר יצרן
מכונית הפנתר הוורוד – פנתרומוביל/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully