וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: שמונה הרוגים

ירון אדרי

28.8.2011 / 11:34

שמונה בני אדם נהרגו בתאונות דרכים קטלניות שאירעו בשבוע האחרון על כבישי ישראל ובפטירות מאוחרות. 260 הרוגים מתחילת השנה

שבעה בני אדם נהרגו בשבוע האחרון (21-27/08) בשבע תאונות דרכים קטלניות ואדם נוסף בפטירה מאחורת, כך בנתונים שמפרסמת היום (ראשון) הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת שנת 2011 נהרגו בתאונות דרכים בישראל 260 בני אדם ב-230 תאונות קטלניות, 27 מהם בחודש אוגוסט. מבין ההרוגים בשבוע האחרון שלושה הולכי רגל. בחמש מהתאונות מעורבים כלי רכב מסחריים, אוטובוסים ומשאיות.

בשעות הבוקר המאוחרות של יום ראשון שעבר אירעה תאונת חזית-צד בין רכב פרטי לאוטובוס בצומת גומא על כביש 977, במהלכה נהרג נהג הרכב אדם בשנות הארבעים לחייו. בשעות הבוקר של יום שני נהרג הולך רגל בשנות השלושים לחייו לאחר שרכב מסחרי פגע בו על כביש 70.

בתאונה שאירעה ברחוב חניתה בחיפה ביום רביעי נהרג הולך רגל בשנות השמונים לחייו. בשעות הערב המוקדמות של אותו היום נהרג בדבורייה צעיר בשנות העשרה לחייו לאחר שהתנגש בעצם דומם עם הטרקטור בו נהג. בלילה שבין רביעי לחמישי נהרג אדם בשנות החמישים לחייו לאחר שהתנגש בעצם דומם עם הרכב בו נהג.

בלילה שבין שישי לשבת נהרג הולך רגל בשנות השישים לחייו לאחר שרכב פגע בו על כביש 4. בשעות אחר הצהריים של אותו היום נהרג צעיר בשנות העשרה לחייו לאחר שהרכב בו נסע היה מעורב בתאונת חזית עם משאית על כביש 71.

במהלך השבוע האחרון נרשמה פטירה מאוחרת אחת. בשעות הערב של יום ראשון שעבר נקבע מותו של אדם בשנות החמישים לחייו, נהג רכב שהיה מעורב בתאנה חזיתית עם אוטובוס על כביש 60 ביום ה-17 באוגוסט.

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולה כאמור כי מאז החלה שנת 2011 נהרגו בתאונות דרכים ברחבי ישראל 260, זאת לעומת 263 הרוגים בתקופה המקבילה אשתקד. מספר תאונות הדרכים הקטלניות עומד עד כה השנה על 230 זאת לעומת 223 בתקופה המקבילה אשתקד. מבין ההרוגים, תשעה רוכבי אופניים (12 בסעיף זה אשתקד), 34 רוכבי אופנוע (32) ו-79 הולכי רגל (80). מקום המדינה נהרגו בתאונות דרכים 31,172 בני אדם מהם 4,886 ילדים ובני נוער.


חדשות וואלה! רכב

ממשיכים לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully