וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים פיג'ו בקניון

ירון אדרי

28.8.2011 / 13:49

חברת דוד לובינסקי משיקה חנות קונספט בקניון רמת אביב למכירת מכונית המיני פיג'ו 107. גם המחיר ירד ויחל ב-60 אלף שקלים

חברת דוד לובינסקי יבואנית פיג'ו לישראל תשיק חנות קונספט ייחודית למכירת מכונית המיני 107. החנות בגודל 100 מ"ר שתיפתח בקומה השנייה של קניון רמת אביב ביום חמישי ה-1 בספטמבר תכלול תצוגה של ארבע מכוניות שתוצבנה על גשר מיוחד שייבנה כגלריה. בנוסף ל-107, תכלול החנות עמדת מוצרי מרצ'נדייז עבורה כגון רמקולים ניידים, כיסויים לאייפון, כוסות קפה, שעונים, חולצות, דגמי מכוניות ועוד. לובינסקי מנצלת את השקת החנות גם כדי לעדכן את מחירי הדגם שיעמוד מעתה על 60 אלף שקלים לגרסה הידנית או 68 אלף שקלים לגרסה הרובוטית.

"אנו בקבוצת לובינסקי מאמינים שחוויית הרכישה של רכבים יכולה וצריכה להיות אחרת מכפי שנהוג כיום - חדשנית, מרגשת ופורצת דרך", כך לדברי חבי ברק סמנכ"ל המכירות בחברה. "מדובר במהלך שיווקי ומכירתי שטרם נראה בארץ. יזמנו את המהלך על-מנת למצב את 107 כדגם צעיר, חדשני, סטייליסטי וייחודי ובמקביל להרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאלים לדגם".

החנות החדשה מגיעה כהמשך למהלכי שיווק אחרים שהציגה לובינסקי בשנה האחרונה. כל למשל לציון חגיגות 75 שנה לחברה הושק אירוע מכירות בן יומיים בחוות רונית במסגרתו נמכרו מעל אלף כלי רכב. עוד ערכה החברה בהיכל נוקיה בתל אביב אירוע מכירה פומבית לדגמיה וגם להשקת סיטרואן DS3 קדם אירוע דומה.


עוד על פיג'ו בוואלה! רכב

בואו לדבר על פיג'ו בפורום וואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully