וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי משיקה דיאבל AMG

ירון אדרי

6.9.2011 / 16:39

דוקאטי מחזקת את קשריה עם חטיבת AMG של מרצדס כדי להשיק מהדורה מיוחדת של האופנוע הקיצוני דיאבל. הג'אנטים נראים לכם מוכרים?

הקשר בין יצרנית אופנועי הספורט דוקאטי וחטיבת הספורט של מרצדס AMG, החל כשיתוף פעולה חסותי במירוצי המוטו GP. אבל כבר עם ההכרזה על כך בתערוכת לוס אנג'לס בשנה שעברה ידענו כי לא רחוק היום בו נראה שיתוף פעולה קצת יותר הדוק בינהם. כזה שיביא לנו איזו גרסה קצת יותר קיצונית למשהו קיים. ומה יותר קיצוני מגרסת AMG לדוקאטי דיאבל?

טוב, אפשר להירגע. לא מדובר כאן בתוספת כוחות סוס לכלי המטורף ביותר של דוקאטי, אלא בסך בכל בגרסה מעט יותר מאובזרת ובעלת מראה שלא יבייש את שילוב מותגי העל של איטליה וגרמניה. לצורך העניין נלקחה גרסת הקרבון של דיאבל ואליה הותאמו חישוקי סגסוגת בסגנון AMG, גריל רדיאטור חדש משולב קרבון ואלומיניום, מערכת פליטה חדשה ומעטה אלקנטרה למושב הרוכב, כולם יוצרו על ידי חטיבת הספורט הגרמנית.

עוד במסגרת הדיאבל-AMG, יוכלו המזמינים לרכוש גם מעיל רכיבה מעור וקסדה ממותגים. את ההזמנה יוכלו הממהרים לעשות כבר במתחם המשותף של השתיים באלום תערוכת פרנקפורט, ומסירות ראשונות תחלנה בחודשים הראשונים של 2012.


עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

גם אתם יכולים להיות חברים שלנו בפייסבוק

דוקאטי דיאבל AMG. אתר יצרן
דוקאטי דיאבל AMG/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully