וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו XC90 מתרענן

וולוו לא מוותרת על שירותיו של רכב הפנאי הכי ותיק שלה XC90. עדכונים היקפיים במסגרת מתיחת פנים מבטיחים את שהותו לפחות בשנה נוספת

עשר שנים זה הרבה מאוד זמן במונחים של רכב. תראו את וולוו. הקרוסאובר XC90 שהוצג בשנת 2002 עדיין אתנו, מה שהופך אותו באופן רשמי לוולוו הכי מנוסה בסביבה ובכלל לאחד מכלי הרכב הוותיקים ביותר על הכביש. בשנה-שנתיים הקרובות צפויה וולוו להעמיד לו יורש בעקבות הצגת ה-S60 החדשה שהפיחה חיים בעיצובי הדגמים. אך לעת זו, יאלץ להסתפק הוולוו המגודל במתיחת פנים נוספת לקראת הצגתו במסגרת תערוכת פרנקפורט.

היכן ההבדלים בין הדגם הנוכחי לחדש? שאלה טובה. מבחינה קוסמטית, חדי העין יבחינו בהתקנת פגושים בעיצוב חדש, נורות LED בחזית ומאחור ומסילות מוכספות על הגג. עוד ברשימה מספר חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש (שש צלעות) שהתווספו לאופציות הנרחבות שלו וגוונים נוספים לרענון השורות כולל בגרסת ה-R דיזיין, שם החישוקים גדולים באינטש אחד.

תא הנוסעים שאל משהו ממסכת החידושים של וולוו בשנתיים האחרונות. עיצוב הקונסולה לא שונה מהותית, אם בכלל, אולם מערכות התקשורת ברכב הפנאי מצוידות באמצעים המאפשרים ממשוק עם מכשור אלקטרוני נייד, לרבות טלפונים חכמים ותוכנות הפעלה המנטרות את מצב המכונית ושולחות מידע לצגי האייפון שלכם. גם המושבים זוכים לעטיפה מחודשת ואיכותית יותר, כמו גם גלגל ההגה לו עיצוב מחודש.

בגזרת המנועים השינויים גם הם לא גדולים נכון לעת זו. יחידת הדיזל מחומשת הצילינדרים קיבלה לא מכבר תוספת זעומה הנאמדת בכ-20 כ"ס לכל היותר ותעמוד על קצת מעבר ל-200 כ"ס. הגרסה החלשה יותר תספק 163 כ"ס. מנוע הבנזין ימשיך להיות ה-3.2 ל' חמישה צילינדרים לו 243 כ"ס ו-42.8 קג"מ. תיבת השישה הילוכים האוטומטית נותרה אף היא במפרט המחודש.

וולוו מפנים כעת את המבט לאופק, אל הדור הבא של הקרוסאובר XC90 שאמור להחשף במהלך 2012 לכאורה. במהלך כהונתו על הכביש, הוא הצליח לגרוף מכירות נאות בארה"ב, והיה לרכב הפנאי הפופולארי בסביבות הפרברים האמריקניים. בשיאו בשנת 2005, מסרה וולוו כ-86 אלף עותקים. לאור התחדשות דגמי הפנאי בעולם, יהיה מעניין לגלות אם יצליח לשמור על מעמדו המיוחד.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully