וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: הונדה סיוויק הצ'בק החדשה

הונדה סיוויק הצ'בק החדשה נחשפת לראשונה בפרנקפורט; שומרת על מבנה מעוצב וקצר ומשתפרת בתחומי ההנעה, ההתנהגות והאיכות הפנימית. רפורמה?

הונדה ספגה חיצים ארסיים על הסיוויק סדאן בארה"ב בעקבות ביקורות שנורו לעברה ממגזין הצרכנות קונסיומר ריפורטס. אולם, הגרסה האירופאית, הקומפקטית הגורלית, עתידה לתת מענה מחוזק למי שחושש שהונדה אבדה את זה. פרנקפורט מציגה כעת על במותיה את הסיוויק הצ'בק החדשה, על כתפיה הצרות נתלים תקוות החטיבה האירופאית להתברג בין מובילות הקטגוריה פורד פוקוס ופולקסווגן גולף. ואם בהונדה אכן האזינו בקשב-רב לנאמני המותג כפי שמעידים בכיריה, צפויה לנו מכונית שונה מקצה לקצה מהדגם היוצא.

סיוויק החדשה היא למעשה, שלב ב' של עיצוב הדור הקודם מ-2006. הפלטפורמה היא שדרוג של הקיים על הנעה קדמית אך המרחב השתפר וכך גם שדה הראייה. מתככני הרכב צייתו לקווים הזוויתיים שאפיינו את הצללית החיצונית הבוטה שמשכה המון מבטים מעוברי אורח בדגם הראשון. בהונדה טרם מפרסמים את מידותיה הרשמיות של הסיוויק הצ'בק, אולם מגלים כי בסיס הגלגלים מעט קצר יותר וחלה השתפרות במקדם חיכוך האוויר שעומד כעת על 0.27 - שיפור של עשרה אחוזים, הרבה בזכות שיתוף קבוצת הפורמולה 1 שתרמה ממשנתה.

סקירה קרובה יותר על המכונית חושפת את קרבתה לג'אז החדשה, בפרט בחלק האחורי, ונראה שגם האינסייט תרמה משהו לסידור יחידות התאורה מלפנים. בתא הנוסעים, הונדה מספרת על שורה של עדכונים חשובים, בראשם עליית מדרגה באיכות התרכובות המחפות את הקבינה והמושבים שזוכים לשדרוג משמעותי. עוד עולה כי הונדה מקפידה על אותו עיצוב מדורג של לוח המחוונים עם תאורות כחלחלות להעשרת האווירה הפנימית. זאת ועוד, להונדה סיוויק הצ'בק יהיה את אחד מתאי המטען הגדולים בקטגוריה – 470 ליטרים.

קו המנועים כולל שימוש ביחידות טורבו-דיזל לאירופה (נפח 2.2 ל' ו-150 כ"ס). לישראל תגענה חטיבות הכוח הסטנדרטיות בהספקים של 140 כ"ס מנפח של 1.8 ל' בשידוך לתיבה ידנית עם ששה הילוכים או אוטומטית רגילה לה הילוך אחד פחות. הביצועים יהיו מעט יותר טובים ביציאה מהמקום, אולם בהונדה מתגאים בהפחתה בתצרוכת הדלק בשיעור של כמה אחוזים והורדה במפלס ה-CO2 , שצונח מ-158 ל-137 גק"מ. גרסה היברידית אינה מתוכננת לדגם הקומפקטי בשלב זה, מנוע בנפח 1.4 ל' בהחלט בא בחשבון.

הסיוויק הצ'בק האירופאית תיוצר במפעל הבריטי בסווינדון, ותצא לאור במהלך חודש אוקטובר הקרוב. לישראל היא צפויה להגיע מעט מאוחר יותר.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

הונדה סיוויק הצ'בק 2012. אתר יצרן
הונדה סיוויק הצ'בק 2012/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully