וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו YOU, קופה מפוארת משבדיה

וולוו חושפת מכונית דמוית קופה מרשימה חדשה בשם YOU. האם היא תחליף את ה-S80 המזדקנת או תנסה לגנוב לקוחות ממרצדס?

זה קצת חריג שוולוו פנתה לבצע סקרים מסביב לעולם, כדי לנתח מה אוהבים הלקוחות שלה בדגמי ראווה. זה עוד יותר משונה כשהיא עדיין לא בטוחה אם ה-S60 החדשה שנחשפה אשתקד, מספיק מעוצבת, מהודרת וממוקדת, כדי שממנה ניתן יהיה לגלף דמות חדשה ל-S80 המזדקנת שוולוו מלטשת במסירות. אז מה בעצם מנסים לשכנע אותנו בוולוו כשהם חושפים קונספט בשם YOU? שיש מחר אחרי ה-S80, או שמתבשל רכב פאר/קופה/4 דלתות, מעל הבכירה בהיצע?

הקונספט מערבל בין סגנון רטרו של קופה ארוכה, עם משהו שנראה כמו מכונית-על עתידנית. יחד עם הקונספט יוניברס שהמותג השוודי חשף עוד קודם השנה, בוולוו מתייחסים לשתיהן - כמו מרבית היצרנים, כאב-טיפוס חינוכי ממנו אפשר יהיה להפיק מכוניות חדשות במהלך השנים הבאות. ל-YOU השפעות ברורות ממרכבי 'פאסטבק' קלאסים שכמעט ופסו מן העולם, ולדברי החברה, כל מלאכת העיצוב נעשתה בהשראה משולבת בין אירופה לסין - שם היא מאוד מבוקשת בשל ממדיה.

בוולוו מאריכים ומרחיבים על עיצובה של המכונית במסגרת התערוכה, אך מדברים בעיקר על הטמעה של חלל פנים בעל תכונות שטרם הגיעו אל פסי ההרכבה של היצרנית השוודית. ההתאמות הבאות בוולוו כנראה תייתרנה את השימוש בקונסולה המרחפת, המשרתת אותה שנים ארוכות, ובמקומה תותקן מערכת אינטגרלית מעודכנת עם גישה קונבנציונלית לנהג ופחות נועזת, אך מעוצבת ובעלת נגישות גבוהה ובטוחה, כפי שוולוו עושה בכל תולדותיה.

אופציה ברורה שמסתתרת מאחורי הקלעים, היא מכונית דמוית קופה - גרסה מעוצבת דוגמת מרצדס CLS ואודי A7. בוולוו לא שוכחים שבמאזן הכללי, הם חייבים למצוא את הנישה שלהם בתוך קהל שמחפש מכוניות יוקרה. וכל עוד השוודים רודפים אחרי הגרמנים ומנסים להילחם בהם במגרש המרכזי, הם חייבים לקחת את הסיכון, להמשיך לצאת מהתבנית המרובעת ולפתות לקוחות חדשים.

וולוו קונספט YOU. אתר יצרן
וולוו קונספט YOU/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully