וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוחות הכי נאמנים ליונדאי

יונדאי התברגה בעשרת המותגים המובילים בארה"ב בסקר נאמנות רכישה בפעם השנייה ברציפות. טויוטה צונחת, פורד מזנקת

יונדאי, יצרנית הרכב הדרום קוריאנית, הצליחה בפעם השנייה ברציפות להעפיל לרשימת עשרת הכוכבים של מכון Brand Keys, האומד את נאמנות הלקוחות לצריכת מותגים מכל הסוגים בארה"ב. הבעיה היא, לפחות עבור קהילת היצרנים, שיונדאי הייתה לחברה היחידה בענף שהצליחה להתברג לשם, בעוד שהתברר מתוך הממצאים כי רק שתי יצרניות נוספות - פורד וטויוטה, הסתננו לרשימת ה-100, ואף יצרנית בכלל לא הגיעה ל-50 הגדולים. איפה התמורה לכסף?

המחקר של ברנד קיס פועל בשיטה חצי שנתית, הבודקת צריכת פריטים ושירותים מכל הענפים. החוקרים בחנו כ-528 מותגים ב-78 קטגוריות שונות, החל מחברות תעופה, סיגריות, בירה, מאכלים, רשתות מזון, תחנות דלק וכדומה. מכון ברנד קיס, מפעיל מערכת שיחות טלפונית (לעתים גם סקרים ביתיים), שבודקת באופן רציף מהם הרגלי הרכישות של לקוחות בגילאי 18 ועד 65.

מתוך הנתונים עולה, כי יונדאי הוכרזה למותג הרכב החזק ביותר. היא הגיעה למקום הראשון בקרב קטגוריית כלי-הרכב, ולמקום השביעי במצעד הכללי של כל המותגים. שנייה לה בקבוצה הייתה טויוטה, שצנחה בדירוג והצליחה להגיע למקום ה-59 ברשימה (לאחר שאשתקד הייתה במקום ה-37), ופורד האמריקנית שצברה מספיק מחמאות והישגים ב-2011, כדי לאכלס את המקום ה-86 במצעד המותגים, שעה שב-2010 דורגה רק במקום ה-326, כך שמדובר בזינוק משמעותי - הקיצוני ביותר בכל הסקר.

המאבק בין פורד וטויוטה מתנהל לכאורה בזירה נפרדת. השתיים מתכתשות על מקום הרבה מאוד חודשים, אולם יונדאי שומרת על מיקום גבוה שנה שנייה ללא דעיכה. ומהם המותגים הכי חזקים ברשימה? במקום הראשון נאמנים הלקוחות לאמזון, אחריה אפל ולרשת החברתית פייסבוק.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully