וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל: סובארו B4 ואאוטבק למוסך

סובארו הפעילה קריאת תיקון יזומה ל-200 אלף כלי-רכב מדגמי B4 ואאוטבק, בהם התגלה ליקוי בכיסוי מנוע מגבי השמשות הקדמיים. לקוחות בארץ נדרשים להגיע לבדיקה

יבואנית סובארו לישראל, יפנאוטו, תזמן את כל בעלי סובארו B4 ואאוטבק שברשותם כלי-רכב משנות הייצור 2010-2011 למרכזי השירות, כדי לבדוק את תקינות כיסוי מנוע מגבי השמשות הקדמיים. זאת, במסגרת קריאת תיקון יזומה שפרסמה סובארו העולמית בימים האחרונים, לאחר שארגון הבטיחות האמריקני ה-NHTSA, איתר תקלה במנגנון לעיל בכ-200 אלף כלי-רכב של החברה היפנית.

לדברי הארגון האמריקני, בחלק מהדגמים שתאריך ייצורם בין ה-7 לינואר ועד למאי 2011, מנוע המגבים הקדמיים עלול להתחמם יתר על המידה, ולהיכשל בזמן עבודה. הסכנה כך חוששים ב-NHTSA, היא שכיסוי המנוע של המגבים יתלקח בזמן נהיגה, מה שמגביר את הסיכוי שהרכב יעלה באש, וכמובן מפחית את שדה הראייה באופן משמעותי, גם אם לפרק זמן קצר, ועלול לגרום לתאונה.

מהיבואנית לישראל יפנואטו, נמסר כי לכל בעלי הרכב הנכללים בהנחיות היצרן, תשלח הודעה מסודרת בכתב לביתם הנוגעת לקריאת התיקון, ואלה יתבקשו להגיע החל מחודש אוקטובר לבחינת המכלול, אז יגיעו החלפים הנדרשים לארץ. לקוחות שמעוניינים לבדוק זאת בעצמם כבר כעת, מוזמנים להתקשר למוקד השירות של סובארו בטלפון 6263 *. הבדיקה (והחלפת החלק, במידת הצורך) אורכת כ-45 דקות והיא תתבצע ללא תשלום. חובה להדגיש, כי משרד התחבורה מתנה את חידוש רישיון הרכב בבדיקת הפגם המוזכר בקריאת התיקון.

עוד קריאות תיקון בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully