וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשפר ב.מ.וו, בלי להסתבך עם החוק

היצרנית הבווארית השיקה שתי חבילות שדרוג לגרסאות ה-135 וה-335. כך משפרים רכב, בלי להסתבך עם רשויות האכיפה

בעוד העולם מתמודד עם השפעות המיתון, האקלים, הדלק היקר ועוד הגבלות כהנה וכהנה, ב.מ.וו (וכן מרצדס ואודי), ממשיכות לספק לנו מכוניות נהיגה מושחזות. בתחילת השנה, חידשה ב.מ.וו את הסדרה החשובה ביותר שלה 3,הציגה את מכונית הביצועים של חטיבת M סדרה 5, ואילו ממש לא מזמן, חשפה את סדרה 1 החדשה גם לה נוספה גרסת M מיומנת. מי אמר ששכחו את הנהגים?

אולם, מה על מי שאין לו את הפרוטה בכיס למכוניות החזקות באמת? ובכן, בשביל להרגיש עשירית מאיכויות הטמונות בקרב סדרה 1 וסדרה 3, ב.מ.וו תשווק שתי חבילות שדרוג למהדורות ה-135i וה-335i, כאשר כל אחת מהן תזניק את הספקן של המכוניות בכ-20 כוחות סוס, תגמיש את יכולת המנוע בטורים גבוהים, וכן תספק זמני תאוצה משופרים בכמה מאיות השנה בהשוואה לגרסאות הרגילות.

הסט החדש פוצל לשתי גרסאות - 1 ו-2, ולמעשה נתפר עוד בחודש יולי האחרון לגרסת ה-335 (ומותאם גם ל-X6) כחלק ממהלך אסטרטגי של החברה בקבוצת הסלון. יש לומר כי הטכנולוגיה היא פרי פיתוח בלעדי של ב.מ.וו, ואין לה קשר ישיר לסדנאות כאלה ואחרות או תומכות. בפועל, המהנדסים של ב.מ.וו כיילו מחדש את תוכנת ניהול המנוע, עדכנו את המערכות החשובות לקירור ובחלק מהגרסאות הותקן מאוורר רדיאטור מחוזק ופתחי יניקה הורחבו כדי לעמוד בעומסי החום.

שני המנועים, בראשם ה-335i, עולים באמצעות החבילה ל-320 כ"ס ול-45.9 קג"מ עם תיבה אוטומטית, ומעט פחות מכך עם תמסורת ידנית או DCT (כפולת מצמד). לדברי החברה, השיפור בא לידי ביטוי בהפחתה של 0.2 שניה במיאוץ ל-100 קמ"ש (5.8 ש'), ותאוצת הבינים בטווח הגבוה (80-130 קמ"ש) שופרה בחצי שניה.

עבור מנוע ה-135i שגם לו כאמור 320 כ"ס לאחר מקצה השיפורים, ב.מ.וו מבקשת להבהיר שעל מנת להתאים את קיט מס' 2, יש לבדוק שהדגם הרלוונטי הוא מסוג code S840, המצויד הן במצנן שמן נוסף והן במגביל מהירות בו ניתן לחצות את גבול ה-250 קמ"ש.

המחיר לערכות המתגברות ינוע בין 600 ל-1,100 דולרים בארה"ב, לפני מס. מיבואנית ב.מ.וו לישראל נמסר לוואלה! רכב כי החברה בארץ מציעה מספר חבילות, ביניהן ערכת M לשני הדגמים לעיל כולל מתלי ספורט לצד האבזור הקוסמטי. המחיר לחבילת M לגרסת ה-135 עומד על 6,660 שקלים, ובדגמי ה-335 קופה וקבריולה (חישוק 18 אינטש) המחיר הינו 33,220 שקלים. שיפורים במסגרת החוק, יש דבר כזה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully