וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל ומעבר למצופה: טאטא נאנו

כמה הייתם משלמים על מכונית הודית מעוטרת זהב, כסף ויהלומים? טאטא נאנו, המכונית הזולה בעולם, מקבלת מלתחה חד פעמית במחיר של 4.7 מיליון דולרים

«iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2FxRR99y5yE" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

למרות הדעה הרווחת, ישנם מקרים חריגים בהם צריך להסתכל אך ורק רק בקנקן ולא בתוכו. טאטא נאנו, המכונית הזולה ביותר בעולם (3,000 דולרים), וגם אחת השנויות במחלוקת שבהן, הפכה בתוך לילה אחד למכונית העממית היקרה ביותר בעולם, כאשר מחיר מהדורה מיוחדת האמיר ל-4.7 מיליון דולרים. איך עושים את זה? עם הרבה מאוד כסף, יהלומים וזהב.

הנאנו היקרה, הוצגה במסגרת אירוע של חברת הרכב ההודית בתאטרון טאטא במומביי, במעמד נשיא החברה ראטן טאטא, מי שבידיו גם הפיקוד על לנד-רובר ויגואר, מותגי הפאר לשעבר של בריטניה. כלי-התקשורת שנכחו במקום מתארים את התצוגה כ"תעלול יחצני" של בעל-הבית, במטרה להתנער מהבעיות המשונות שפקדו את הנאנו בחודשים האחרונים, לרבות התלקחויות ספונטניות ובעיות בטיחות.

החברה שהמטירה עליה את התכשיטים היקרים היא גולדפלאס (גם היא חלקית בבעלות טאטא), ועליה העמיסה עשרות קילוגרמים של זהב (22 קראט), כסף ועוד מיני יצירות אמנות ותכשיטים אקזוטיים רבי-ערך. כשמסכמים את ערכה הכולל, כך אומרים ב'וול סטריט גו'רנל', המכונית תקבל תג מחיר בגובה של כ-225 מיליון רופי, שהם כ-4.6 מיליון דולרים וקצת. המכונית תצא בקרוב לסיבוב הופעות ברחבי הודו - מדינה שבה העוני ממשיך להתרחב, כך שלא בטוח שכדאי להותיר אותה ללא השגחה צמודה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • טאטא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully