וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנוע החדש של שברולט מאליבו

ג'נרל מוטורס השיקה את מנוע ה-2.5 ל' החדיש שישרת את המשפחתית הגדולה מאליבו בשנת 2013. בתפריט: 190 כ"ס וצריכת דלק מופחתת

חצי שנה לאחר הצגת שברולט מאליבו החדשה בתערוכת הרכב בשנחאי, ג'נרל מוטורס הציגה לראשונה בארה"ב את המנוע החדש המיועד לשרת את האמריקנית, ושיכנס להיצע המנועים של המשפחתית הגדולה בעוד כשנה. לדברי החברה, המנוע המודרני בטכנולוגית ה-ECO החסכונית, יציג עליה בביצועים, הפחתה בתצרוכת הבנזין, יהיה פחות רועש בפעולתו בזמן נסיעה ועמידה ויהיה סלחן יותר כלפי הסביבה המפויחת. כל זאת כאמור, רק בדור הבא של מאליבו וכן בקרב אחיותיה במותגי GM.

מנוע ה-2.5 ל' ארבעה צילינדרים ישחרר לגלגלים בחזית הספק מרבי של 190 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-25.9 קג"מ 4,500 סל"ד – עלייה של כ-12 אחוזים בעוצמה, ו-16 אחוזים במומנט בהשוואה למנוע ה-2.4 ל' הישן שיפנה את מקומו. צריכת הדלק הממוצעת של המנוע החדש צפויה להניב כ-12.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. השידוך הוא לתיבה אוטומטית עם שש מהירויות.

מערכת הבערה של המנוע החדש תכלול שדרוגים למערכת הצילינדרים וסעפות היניקה והפליטה, מערכת הזרקת דלק חדשה, ניהול מנוע חכם יותר מבעבר, יחס דחיסה גבוה ועוד. דגש גדול הושם על צמצום רעשי המנוע והוויברציות החודרות לקבינה, וכאן מציינים בשברולט כי דרגת השאון ירדה בכמעט 40 אחוזים ביחס למנוע ה-2.4 ל'. "חוץ מרעש מופחת, המהנדסים כיילו את המנוע להפיק יותר כוח בסל"ד נמוך, כך שהתאוצה עם מערכת ההילוכים תהיה חלקה וזמינה במהירות גדולה יותר", כך החברה.

המאליבו החדשה תקבל בכורה רשמית בתחילת 2012, ואלינו היא צפויה להגיע ברבעון השלישי של אותה השנה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully