וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק פולקסווגן גולף 1.2 ל' TSI

ירון אדרי

21.9.2011 / 16:12

מנוע ה-TSI החסכוני של פולקסווגן יוצע מעתה בישראל גם בקומפקטית גולף בשידוך לתיבת ה-DSG שבעה הילוכים. החל מ-128,800 שקלים

חברת צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן לישראל ממשיכה להרחיב את היצע דגמי ה-TSI. המצטרפת הטרייה היא גולף הקומפקטית ששיווקה בגרסת מנוע ה-1.2 ל' טורבו מתחיל כעת. גולף מצטרפת למכוניות נוספות של הקונצרן הגרמני הנמכרות כבר בישראל עם מנוע זה כגון פולקסווגן פולו, סיאט איביזה ולאון, סקודה פאביה ואוקטביה ועוד. מחירה של גרסה זאת יחל ב-128,800 שקלים ולדברי החברה היא תהיה הנמכרת ביותר של פולקסווגן בישראל.

מנוע ה-1.2 ל' TSI מחליף את מנוע ה-1.6 ל' הוותיק של קונצרן פולקסווגן. אמנם הספקי שני המנועים דומה ועומד על 105 כ"ס, אולם בשל טכנולוגית הטורבו המתקדמות הוא מעמיד נתון מומנט עדיף של 17.8 קג"מ המתקבלים במלואם כבר ב-1,500 סל"ד. יחד עם תיבת ה-DSG כפולת המצמדים לה שבעה הילוכים, עימה תגיע הגולף לישראל, היא גם מציגה נתוני צריכת דלק וזיהום אוויר טובים יותר.

גולף 1.2 ל' TSI תוצע למכירה בשתי רמות גימור. רמת הבסיס 'טרנדליין' כוללת חישוקי 16 אינטש, רדיו דיסק מקורי עם כניסת Aux ושמונה רמקולים, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית ופתחי אוורור לנוסעים מאחור, הגה מתכוונן בציפוי עור, שבע כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה ועוד. גרסת 'ג'נריישן' תוסיף לכך חישוקי סגסוגת, בקרת שיוט, מחשב דרך מורחב, שליטה מההגה על מערכת השמע המקורית ועל מחשב הדרך, גג שמש, שמשות אחוריות כהות ועוד. מחיר גרסה זו יעמוד על 148,800 שקלים.


עוד על פולקסווגן בוואלה! רכב

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully