וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח אולם התצוגה של בטר פלייס

המכונית החשמלית של בטר-פלייס חונכת אולם תצוגה ראשון שנפתח לקהל הרחב במתקן פי-גלילות, לקראת עלייתן לכביש בינואר 2012

חברת בטר פלייס מודיעה היום (ראשון) על פתיחת אולם התצוגה הרשמי שלה בישראל למכוניות חשמליות. זאת במסגרת בכורתה של המשפחתית החשמלית בישראל רנו פלואנס ZE, שמקץ שורה ארוכה של ניסויים והתרשמויות, תקבל במה עצמאית פתוחה לקהל הרחב בפעם הראשונה. האולם המשוכלל במתקן שבפי גלילות ימזג חווית התנסות אינטראקטיבית עם מערכות הטעינה והתשתית, המערכת הממוחשבת מסוג Better Place Oscar ועוד. פלואנס ZE תעלה לכבישים בתחילת 2012.

שטח האולם משתרע על 750 מ"ר, והוא הוקם על בסיס אחת מתוך שתי החביות האחרונות שנותרו במתחם הדלק שהוסב למרכז בטר פלייס. חלל התצוגה הפנימי כולל מסכי מולטימדיה עם אינפורמציה מלאה אודות המכונית החשמלית והטכנולוגיה המותקנת בה, מסלולי התנסות קצרים ברכב החשמלי וכן ניתן יהיה לקבוע נהיגת התרשמות ולצאת מחוץ לאתר ולבחון את תכונותיה מקרוב. הזמנות ראשונות ניתן לבצע כבר כעת, עם התחייבות לדמי מנוי קבועים למשך ארבע שנים.

"זהו אולם התצוגה הראשון של החברה בו ניתנת ההזדמנות לציבור בישראל להזמין מכונית חשמלית. הציבור מוזמן להגיע כבר היום לקחת חלק בשינוי עולמי ולהיות שותף במהפכת התחבורה החשמלית", כך לדברי מנכ"ל בטר פלייס משה קפלינסקי. עוד הוא מוסיף כי "פתיחת האולם היא נדבך מרכזי וצעד משמעותי בהחדרת המכונית החשמלית בישראל". אולם התצוגה פתוח בימים א-ה בין השעות 9:00 ל-18:30, ובימי ו' בשעות 8:30-13:30.

רנו פלואנס ZE נעזרת במערכת חשמלית מלאה, ללא סיוע בדלק, וניתן להחליף בה סוללה בעמדה ייעודית בפרק זמן של 5 דקות. היא מגיעה ללקוח ברמת אבזור גבוהה (מורחבת על הפלואנס הבסיסית) ומחירה בישראל עומד על 123 אלף שקלים. בתחילת ינואר תחל בטר פלייס לשווקה בהתאם לקצב פריסת רשת הטעינה ועמדות החלפת הסוללות. ברבעון השני של 2012, עם התפשטות התשתית, תמסרנה מכוניות נוספות.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully