וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן טיגואן המחודש עושה עליה

ירון אדרי

26.9.2011 / 15:39

צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן לישראל תחל בשיווק הגרסה המחודשת של רכב הפנאי הקומפקטי טיגואן. החל מ-200 אלף שקלים

חברת צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן לישראל תחל בשיווק הגרסה המחודשת של רכב הפנאי הקומפקטי טיגואן. מתיחת הפנים מגיעה ארבע שנים לאחר השקת הדור הראשון, ומיישרת קו עם העיצוב העכשווי במותג הגרמני. מחיר הטיגואן בישראל יחל ב-200 אלף שקלים.

השינוי המהותי במראה טיגואן המחודש הינו שבכה קדמית חדשה לגמרי אשר הופכת את הקרוסאובר למזוהה כבן למותג פולקסווגן העדכני. כמו כן, חודשו גם בתי התאורה מלפנים ומאחור, נוספו קישוטי כרום בגריל, בתי התאורה וידיות פתיחת הדלתות. שינויים קלים בוצעו גם בתא הנוסעים ועיקרם שדרוג באיכות החומרים ושיפור הנדסת האנוש.

טיגואן המחודש יגיע אלינו כשהוא מצוייד בגרסה משודרגת של מנוע ה-2.0 ל' TSI. הספקו צמח ל-180 כ"ס (170 כ"ס בדגם המוחלף) ולרשותו מומנט של 28.4 קג"מ הזמין במלואו בטווח של בין 1,700 ל-4,500 סל"ד. תיבת DSG כפולת מצמדים לה שבעה יחסי העברה תעזור לו להאיץ בתוך 8 שניות ל-100 קמ"ש, חצי שנייה מהר יותר, ועד למהירות של 202 קמ"ש.

בשלב זה תציע צ'מפיון מוטורס את טיגואן ברמת גימור אחת בלבד – 'טרנדליין'. זו כוללת חישוקי סגסוגת 16 אינטש וצמיגי במידה 215/65, פנסי ערפל, רדיו דיסק מקורי קורא MP3 עם שמונה רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, לחצני שליטה למחשב הדרך ולמערכת השמע מגלגל ההגה (מצופה עור), בקרת שיוט, פתחי מיזוג לנוסעים מאחור ועוד. מפרט הבטיחות כולל שש כריות אוויר, מערכות בלימה ויציבות ועוד.


וואלה! רכב בוחנים את פולקסווגן טיגואן החדש

בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק

כנסו לפורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully