וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון דאי רביעי בגרמניה

ירון אדרי

2.10.2011 / 16:20

נהג המירוצים הישראלי אלון דאי מסיים את עונת 2011 בסבב פורמולה 3 הגרמני במקום הרביעי. טרם נקבע היכן ינהג בעונה הבאה

נהג המירוצים הישראלי אלון דאי מסיים עונת מירוצים מפרכת בסבב פורמולה 3 הגרמני במקום הרביעי הכללי. דאי בן ה-19 מאשדוד, ערך בסוף השבוע האחרון את שני המירוצים המסכמים לעונה במסלול הפורמולה 1 הוקנהיים, וצבר די ניקוד שהבטיח לו את הדירוג המכובד. יחד עם זאת, בתחילת העונה קיווה דאי לסיים בין שלושת הראשונים, אולם איבוד נקודות במספר מירוצים מנע זאת ממנו.

"ציפיתי להרבה יותר השנה מהקבוצה מהרכב ומהכל, אבל נגמר איך שנגמר. לצערי לא השגתי מקום על הפודיום בסוף העונה", כך הוא מוסר למערכת וואלה! רכב. לצד זאת, דאי השיג השנה תוצאות מכובדות בינהן פודיומים, פול פוזישן (ספא) והוא קבע פעמיים את ההקפה המהירה במירוץ.

סוף השבוע האחרון בסבב פורמולה 3 הגרמני החל ברגל שמאל לאחר שמכונאי קבוצת 'HS טכניק' בה נוהג דאי גרמו לתקלה שהביאה להשבתה כליל של המנועים. ללא אימון מוקדם ולאחר שהותקן מנוע חדש הצליח הישראלי להשיג במקצה הדירוג את המקום התשיעי על הגריד ממנו זינק למירוץ הראשון מבין שניים. אלא שגם המירוץ עצמו לא האיר לו עיניים והוא פרש לאחר שאחד המתחרים פגע בו מאחור.

במקצה הדירוג למירוץ השני הצליח דאי להשיג רק את המקום העשירי על הגריד. הפעם הכל התחבר קצת יותר טוב וכבר לאחר הקפה אחת היה במקום השישי, אחרי ואן אסלדונק ההולנדי מולו הוא מתמודד על מקום הרביעי בדירוג הכללי. השניים מנצלים פרישה של נהג נוסף כדי לשפר מיקום כאשר דאי חייב להשאר צמוד להולנדי כדי להשיג את מבוקשו וכך אכן קורה.

עונת 2011 הייתה השנייה של דאי בסבב המירוצים הגרמני, ובשלב זה טרם ידוע היכן הוא ינהג בשנה הבאה. נכון לכעת, דאי עתיד להבחן בסבב 'אינדי לייט' האמריקני, המנוהל על ידי ה-IRL (אינדי קאר), אולם הוא יעדיף סבב שבסיסו באירופה כמו GP3 או סבב רנו 3.5. "יש לי כמה אפשרויות, נראה מה יהיה. אני עם הפנים קדימה", כך הוא מסכם. מה שיקבע את עתידו של דאי הוא המימון הכספי אותו יצליח להשיג בחודשים הקרובים. לאחרונה הוכרז דאי כשגריר התאחדות הנהגים היהודיים ה-JRDA, אשר ינסה להשיג עבורו ספונסרים שיבטיחו את המשך דרכו המקצועית. נזכיר כי דאי משתתף באקדמיית הכשרונות הצעירים של ה-FIA.

אנו במערכת וואלה! רכב ממשיכים להחזיק לאלון דאי אצבעות ומאחלים לו בהצלחה בתוכניותיו לעונת 2012.


ספורט מוטורי בוואלה! רכב

בואו לדבר על זה בפורום וואלה! רכב

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully