וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני לוי יתחרה עם הוסקווארנה באליפות העולם

ירון אדרי

9.10.2011 / 14:58

רוכב מירוצי אנדורו הישראלי יוני לוי יתחרה באליפות העולם למירוצי אנדורו עם אופנוע הוסקווארנה ובתמיכה מלאה של היבואנית קמור

קמור יבואנית אופנועי הוסקווארנה לישראל תעניק חסות מלאה לרוכב מירוצי האנדורו הישראלי יוני לוי. החברה תעמיד לרשותו של לוי אופנוע אנדורו שהוכן במיוחד למירוצים בחו"ל יחד עם חבילת חלקי חילוף, צמיגים, דלק, מכונאי ורכב סיוע צמוד לכל מירוץ. לוי ישמש כרוכב המוביל של קמור בשלוש השנים הבאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיכה מלאה של קמור ביוני לוי בסבב אליפות העולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוי בן ה-27 מקרית טבעון, אחד הרוכבים המעוטרים ביותר בישראל, ישתתף בעונת 2012 של סבב אליפות העולם למירוצי אנדורו בקטגורית E2. העונה כוללת שמונה מירוצים שיתקיימו ברחבי העולם מאירופה הקרובה ועד דרום אמריקה הרחוקה, בכולם עתיד לוי להתחרות בחסות היבואנית הישראלית. כמו כן, ישתתף לוי גם במירוצי האנדורו בישראל בתמיכת קמור והמירוץ הראשון יתקיים ב-22 באוקטובר בצפון הארץ והוא יפתח את עונת המירוצים הישראלית.

"זוהי הפעם הראשונה שקמור מאמצת רוכב שטח משלה, שייצג אותה באליפות העולם לאופנועי אנדורו ובמירוצים ותחרויות בארץ. אנו שמחים לאמץ תחת מותג אופנועי השטח מספר אחת בעולם את רוכב השטח מספר אחת בארץ ואנו בטוחים כי יביא לנו גאווה וכבוד גדולים", כך מסר מנכ"ל קמור ישראל בן-חיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבע השנים האחרונות שיתף לוי פעולה עם חברת עופר אבניר. בתחילה רכב על אופנוע סוזוקי ולפני כשנתיים עבר לייצג את מותג אפריליה עם תחילת השיווק בישראל. בתקופה זו הוכתר לוי כאלוף האלופים בליגת הראלי רייד, ארבע פעמים לאלוף ישראל במירוצי אנדורו ושש פעמים ברציפות ניצח את ראלי חוצה ישראל. הישגו הבינלאומי הגדול ביותר הוא מדלית זהב בתחרות הסיקס דייז שנערכה במקסיקו בשנה שעברה.


עוד על הוסקווארנה בוואלה! רכב

ספורט מוטורי בוואלה! רכב

בואו לדבר על זה בפורום וואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully